Gjest smurfen Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 hvor handler du? hvor er du fornøyd? hvor har du blitt skuffa? nettshopping tips?
Pomeline Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Har handlet mest på ASOS.com, men er kun et fåtall ganger at ting har svart til forventningene og passet som det skal.
MissCoverdale Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 hvor handler du? hvor er du fornøyd? hvor har du blitt skuffa? nettshopping tips? Ellos har skuffet meg gang på gang, syns alltid fasongen og stoffene er så rar. H&M er en sikker vinner, og kjoler fra Nelly pleier også å være bra. Jeg har ikke så mye penger at jeg tør å gamble på dyre kjøp fra utenlandske sider. Og så holder jeg meg unna bukser på nett for jeg syns det er så vanskelig å finne riktig passform og sånt. Av kosmetikk og hudpleie er jeg enorm fan av feelunique.com, der finner jeg alt jeg trenger til en rimelig penge! Fri frakt og ingen moms/toll når det er under 200kr. Et tips her er at £2,5 pund servicegebyr er inkl. i prisen de viser på siden, slik at dette kan du trekke fra den summen for å få vareverdien som blir skrevet på utsiden av pakken (det de sjekker i tollen). Eks ID pudder til rett under 200kr. Eller Xen-Tan selvbruner (verdens beste!) Jeg er også mega fan av play.com for billige bøker, dvd'er og tv-serier! Her shippes varene en og en om gangen, slik at du fortløpende kan bestille nye varer uten å måtte plusse de sammen pga 200kr grensen=)
Gjest Gjest_frida_* Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 hvor handler du? hvor er du fornøyd? hvor har du blitt skuffa? nettshopping tips? Jeg har kun handlet en gang hos nelly.com å da bestillte jeg en Elise Ryan kjole. Den var omtrent dobbel så stor som meg,så det er siste gang jeg bestiller der! Ellers så bestiller jeg mye fra HM å stortsett alltid fornøyd! Har også bestillt endel fra ellos nå,men etter å ha hendvendt meg til kundeservice på mail gjentatte ganger uten å få svar,så har jeg sluttet å bestille der fra nå!
Gjest smurfen Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 ginatricot sine sider er lette å finne fram i, men jeg blir fornøyd bare rundt 60% av gangene, men de er jo billige så. Å siden det er norsk slipper man å tenke på 200 grensa. Chicstar.com har bare fra str 36 og opp, jeg bruker 32-34, men mye av det de har passe faktisk i 36. Når man handler på tilbudene (og de er det mange av, stikker du av med 3-5 plagg for 1000 lappen). Sist kjøpte jeg to bukser, en topp og en tynn jakke, 1021,- Det som er fint med chicstar er at du kan sende mail om at du bor i Norge, så fikser de litt på summen for deg:-) hvis du handler for mer enn 100 dollar er det gratis frakt, å når de flytter litt på desimalen blir det ikke toll heller. www.electriqueboutique.com har nyhydelige sko, de er toll frie. Og mye billig www.t-shirthell.com har artige t-skorter både til voksne og babyer:-) jeg har handla for under 200 der, så vet ikke om de tar seg av toll for deg eller ikke.
Leo Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg hander mye på ebay og er stort sett positivt overrasket. Det skyldes nok stort sett at der oppgis vanligvis målene på plagget (Eller man kan enkelt spørre selger) og da er størrelsene av mindre betydning. De kan jo som kjent variere noe enormt. Jeg foretrekker klær i ren bomull, lin og/eller ull (Kan godta at det er et par prosent lycra involvert...). Kjøper for det meste amerikanske merker fra USA. (Bryr meg for øvrig ikke så mye om tollgrensen fordi jeg ber om å få pakkene sendt First Class Mail og disse er tydeligvis sjelden gjenstand for Tollvesenets/Postens oppmerksomhet på vei inn i landet). Har prøvd meg et par ganger på klær og sko fra Hong Kong, Singapore etc., men det kan man trygt styre unna! Der finner man det som holdt for dårlig standard og kvalitet til at selv ikke H&M var villig til å vurdere det. "Norske" nettbutikker som Ellos og La Redoute har mye "ræl" i acryl og polyester og det utgår automatisk for min del. Et og annet hederlig unntak finnes dog. Merket "Soft Grey" fra sistnevnte har overrasket positivt. Har imidlertid bestilt støvletter fra både Ellos og La Redoute med stort hell, men man må være tidlig ute for det som har grei design og kvalitet i forhold til pris forsvinner fort og er deretter gjerne utsolgt i månedsvis. Jeg har også to par gode, klassiske støvletter fra Klingel som har vist seg å ha overraskende god kvalitet ift. pris. (Sistnevnte har vel ellers ikke noe som kan friste noen under 60 nevneverdig ...). Tunika og litt "flagrende" stil er jo for øvrig ganske aktuelt og da kan jeg på det varmeste anbefale tyske navabi. Relativt dyrt, men utrolig bra kvalitet og kundeservice. Levert på døren to dager etter at man bestilte og liker man ikke det man får, er det bare å returnere og pengene er tilbake på konto like raskt. Ut over det så er jeg en storforbruker av svarte, grå og brune leggings/thigts og de kjøper jeg uten unntak fra denne damen i USA. Ensfargede svarte, brune, hvite, blå og grå thigs i de fleste lengder og størrelser i suveren kvalitet. Etter at jeg forklarte at katten min klorer dem i stykker, får jeg dessuten som regel en ekstra med på kjøpet og dermed tre stykker under 200-kroners grensen m/frakt levert i løpet av noen få dager. Endret 2. oktober 2009 av Leo
Gjest Transegutt 25 Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Handeler nesten ikke klær på nettet. Er så kosleg å handle klær i butikker. Kjøpte en strandkjole på klingel og det var en god handel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå