Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt noe på eBay som må lades. Laderen som fulgte med er amerikansk, og passer ikke i stikkontakten her. Jeg har kjøpt en enkel liten sak som jeg kan stikke den i, som passer i stikkontakten hjemme, men det funket ikke. Det kan være at noe er galt med den jeg kjøpte. Den kostet meg bare 6-7 kr på ebay, og hadde gratis frakt. Syntes den ikke så helt fin ut, var litt skjev inni.

Spurte på Clas Ohlson i dag, og de mente jeg måtte ha en strømkonverterer, siden det er 220 volt i Norge og 110 i USA. Stemmer det? Og hvor får jeg tak i det? De hadde på Clas Ohlson, men jeg gidder ikke å gi 400 kr for den.

Kanskje jeg kunne prøvd denne ?

Håper noen kan hjelpe meg. :) Jeg kan veldig lite om sånt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spurte på Clas Ohlson i dag, og de mente jeg måtte ha en strømkonverterer, siden det er 220 volt i Norge og 110 i USA. Stemmer det? Og hvor får jeg tak i det? De hadde på Clas Ohlson, men jeg gidder ikke å gi 400 kr for den.

Det kommer an på laderen. Mange ladere i dag switcher selv mellom strømnettet i USA og Norge (for eksempel gjør både laptop- og mobilladerne mine det). Det pleier å stå på laderen.

Dette står på laptopladeren min: 100-240 V, 50-60 Hz. Den tar alt mellom disse verdiene.

Skrevet
Det kommer an på laderen. Mange ladere i dag switcher selv mellom strømnettet i USA og Norge (for eksempel gjør både laptop- og mobilladerne mine det). Det pleier å stå på laderen.

Dette står på laptopladeren min: 100-240 V, 50-60 Hz. Den tar alt mellom disse verdiene.

Dette står det på min også! :nigo: Betyr det at jeg da har riktig dings, bare at den er ødelagt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...