Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg ønsker meg et nettsted som ikke skal være en blogg per se, men mer et sted hvor jeg samler oppskrifter, ideer, linker osv, planer fremover, bøker jeg vil lese, kort sagt et planleggingssted. Jeg er en uforbederlig listeskriver Ser for meg at et bloggsted er tingen, evt andre former jeg kan gjøre dette i? Hvor finner jeg gratis blogger, og som helst kan lukkes, jeg er jo ikke egentlig interessert i å ha planene mine ute, og de er neppe av interesse for noen andre enn meg Anbefalinger?
Noli Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 På blogg.no kan den vel ikke være lukket, men på blogspot.com er det veldig enkelt å få det til.
Gjest Miam Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Jepp! Jeg selv har blogspot, og jeg synes hele systemet deres er veldig enkelt og brukervennlig. Og man kan jo ha utallige utseender, oppsett etc. fordi man kan lime inn bakgrunner og mye annet helt selv Enkelt og greit!
Max Magnus Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ønsker meg et nettsted som ikke skal være en blogg per se, men mer et sted hvor jeg samler oppskrifter, ideer, linker osv, planer fremover, bøker jeg vil lese, kort sagt et planleggingssted. Jeg er en uforbederlig listeskriver Ser for meg at et bloggsted er tingen, evt andre former jeg kan gjøre dette i? Hvor finner jeg gratis blogger, og som helst kan lukkes, jeg er jo ikke egentlig interessert i å ha planene mine ute, og de er neppe av interesse for noen andre enn meg Anbefalinger? Du trenger ikke en blogg. Du trenger docs.google.com hvor du kan lagre dokumenter, opprette dokumenter osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå