cornygirl Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Svart labrador... Gutt:) Noen som har forslag til hva gutten bør hete?
Gjest Pannekaker Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Peik Bandit Bandido Aslak/Aslan Astrix Cæsar Kalle Tinto Max Daffy
canya Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 Skal man først ha et navn på en bikkje, ja da synes jeg man skal ha noe tøft og røft som ingen andre har, ihvertfall om bikkja er svart! Den skal jo rule gata og alle andre bikkjer skal være redd for den. Den må jo være den tøffeste!! Som f.eks "Saddam!KOM HIT!!-knips-" eller et annet sinna navn. Da får den status!
la Flaca Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Skal man først ha et navn på en bikkje, ja da synes jeg man skal ha noe tøft og røft som ingen andre har, ihvertfall om bikkja er svart! Den skal jo rule gata og alle andre bikkjer skal være redd for den. Den må jo være den tøffeste!! Som f.eks "Saddam!KOM HIT!!-knips-" eller et annet sinna navn. Da får den status! Jeg heller mer mot SATAN! Endret 3. oktober 2009 av la Flaca
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Kalle Roger strykejern Kiray Monachay Ulvehyyyl eller Sproccket.
canya Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 "komme da Satan, komme hit!!" "SATAN, DEKK!!!" Ja, det funker bra!! Satan rocker gata trippelt så mye som Fluffe, Labbe og Tussi i nabohusene rundt gjør...
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 "komme da Satan, komme hit!!" "SATAN, DEKK!!!" Ja, det funker bra!! Satan rocker gata trippelt så mye som Fluffe, Labbe og Tussi i nabohusene rundt gjør... Hva med Luccifer, Loke eller Rexy?
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Labben =P Arnold Rambo Herax Bajas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå