Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Dersom en mann sier han kanskje kommer til avtalt sted og tid, men ikke kommer før en selv har gått 2 timer senere, og etterpå sender melding om at han er på vei hjem, hvordan tolker dere det?
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Dersom en mann sier han kanskje kommer til avtalt sted og tid, men ikke kommer før en selv har gått 2 timer senere, og etterpå sender melding om at han er på vei hjem, hvordan tolker dere det? Kommer litt an på mannens personlighet. Er han typen som alltid møter opp til avtalt tid og sted ville jeg blitt litt skuffet om han ikke hadde en god grunn til å være så sen.Er det snakk om en veldig laid-back fyr trenger det derimot ikke bety noe negativt.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Dersom en mann sier han kanskje kommer til avtalt sted og tid, men ikke kommer før en selv har gått 2 timer senere, og etterpå sender melding om at han er på vei hjem, hvordan tolker dere det? Kona overrasket ham, og han kunne ikke komme fra...?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Kona overrasket ham, og han kunne ikke komme fra...? Haha. Eller hans andre elskerinner ja.... Vel, sitter man på nabopuben og ikke gidder komme så.. Men hvorfor si at man reiser hjem??
Gjest Langt mot Nord Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Tenkte på den motorsykkelen Paris Hilton fikk, hver gang hun svingte på styret så hørte man hennes sampla stemme: "That's cool!" Nei, vent nå litt vi snakket om en mann? Ja, faktisk.. da stiller det seg anderledes, kanskje han har lært av kvinner med det å spille bissi og er heeelt kongruent *kremt* jeg mener opptatt med noe viktig.
Jade Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Dersom en mann sier han kanskje kommer til avtalt sted og tid, men ikke kommer før en selv har gått 2 timer senere, og etterpå sender melding om at han er på vei hjem, hvordan tolker dere det? Du skriver jo at han kanskje skulle komme kl xx:xx. At han kommer etter du har gått, er jo synd for han. Kanskje han burde lære seg klokka!
Sniktitt Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Hmm..ville ikke lagt alt for mye i det nei. F.eks dersom dere hadde snakka om at dere begge skulle ut, han sa at han skulle komme på samme uteplass som du planla, og at han kanskje kom ut i 11 tiden. Og dersom du da dro derfra i ettiden mens han ikke kom ut før i den tiden. Det er jo ikke så uvanlig å bli lengre enn planlagt på vorspiel. At han sendte melding til til deg da han dro kan jo bety to ting: enten at han ville snakke med deg og treffe deg siden han ikke møtte deg ute, eller at han så sitt snitt til å få seg litt. Kanskje litt knotete skrevet, men det jeg prøver også å si er det at dette kan tolkes opp, ned og i mente, pluss at det er veldig vanskelig å si noe om denne situasjonen ut ifra de få opplysningene du skrev:)
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg forventer at folk kommer når de selv sier de skal komme. Eller at de sier ifra. Han satt jo på nabopuben. Og jeg sendte melding. Tror ikke han er seriøs. Men kanskje han likevel var interressert da- hvorfor si at han har sett etter meg? Bare for å skuffe meg? Han tror vel ikke at jeg sitter og venter i evigheter. Jeg stakk av gårde med en annen mann og hadde en festlig kveld. Til pass for han at han ikke hadde det. Dette var forresten typen. Eller eksen da.
Jade Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Men du skrev jo "kanskje". "Kanskje" betyr at enten så kommer han da, eller så kommer han senere (eller før) eller så kommer han ikke i det hele tatt. Han har jo ikke brutt noe avtale da.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Avtalen var kanskje... Et kanskje er et kanskje... Og dere var helt klare på hvilken pub dere skulle møtes på, siden han satt på nabopuben?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Avtalen var kanskje... Et kanskje er et kanskje... Og dere var helt klare på hvilken pub dere skulle møtes på, siden han satt på nabopuben? Det var han som foreslo denne puben. Han går der ofte så han vet utmerket hvor den ligger. Selvsagt vet jeg at kanskje er kanskje, men han kunne vel ha svart på mine meldinger, med enten positivt eller negativt svar. Eller sagt han kom senere. Han satt jo ikke langt unna!
Gjest Gjest_mannebein_* Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Nå skal jeg si noe sjokkerende: Hvis du lurer på hva som ligger bak noe, eller om noe ligger bak i det hele tatt, så får du bedre svar om du spør vedkommende, enn om du spør andre som ikke engang kjenner vedkommende. Så over til det som ikke er like sjokkerende: Å "tolke" er noe som særlig jenter gjør, og som regel tolker de seg inn i en eller annen konklusjon som ligger milevis fra sannheten, og så blir de sinte på vedkommende mannebein hvis sannheten altså er annerledes enn tolkningen. For da har mannebeinet oppført seg eller tenkt annerledes enn all tolkningslogikk skulle tilsi, og slikt gjør man jo bare ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 Nå skal jeg si noe sjokkerende: Hvis du lurer på hva som ligger bak noe, eller om noe ligger bak i det hele tatt, så får du bedre svar om du spør vedkommende, enn om du spør andre som ikke engang kjenner vedkommende. Så over til det som ikke er like sjokkerende: Å "tolke" er noe som særlig jenter gjør, og som regel tolker de seg inn i en eller annen konklusjon som ligger milevis fra sannheten, og så blir de sinte på vedkommende mannebein hvis sannheten altså er annerledes enn tolkningen. For da har mannebeinet oppført seg eller tenkt annerledes enn all tolkningslogikk skulle tilsi, og slikt gjør man jo bare ikke. Haha. Helt enig. Og har gjort mange dumme erfaringer der. Kjedet meg bare litt her...
Gjest say what Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 han sa KANSKJE fordi du hadde blitt dritsur om han hadde sagt nei. der.
Kamikatze Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Kanskje, betyr at han kikker etter deg, når eller hvis han kommer, fordi han ved du har tenkt deg dit. Alltid hyggelig å treffe kjentfolk når en er ute. Men, som de sier, 'kanskje' betyr at det hverken er avtale eller stevnemøte. Forklaringen på SMS-en er ganske logisk. Han stakk utpå kveldingen innom dette stedet hvor du hadde sagt at du også frekventerte. Såklart kikket han etter deg i folkehopen. Og da han ikke ville være uhøflig/asosial, ga han deg beskjed om: "Hei, her er jeg! Er du?" Men det var du ikke. Og det er helt greit, for det var jo ingen deit. Hva sier han selv da? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Kanskje, betyr at han kikker etter deg, når eller hvis han kommer, fordi han ved du har tenkt deg dit. Alltid hyggelig å treffe kjentfolk når en er ute. Men, som de sier, 'kanskje' betyr at det hverken er avtale eller stevnemøte. Forklaringen på SMS-en er ganske logisk. Han stakk utpå kveldingen innom dette stedet hvor du hadde sagt at du også frekventerte. Såklart kikket han etter deg i folkehopen. Og da han ikke ville være uhøflig/asosial, ga han deg beskjed om: "Hei, her er jeg! Er du?" Men det var du ikke. Og det er helt greit, for det var jo ingen deit. Hva sier han selv da? :gjeiper: Vel, han er egentlig kjæresten min. Men han har ikke tatt kontakt eller inititav til kontakt i flere uker og måneder. Så hvorfor si at han HAR sett etter meg....jeg hadde vel egentlig ikke regnet med det. Enten er det som enkelte sier fordi han ikke hadde fått seg annet eller rett og slett for å være slem. Han sier forøvrig at han ble sittende og snakke med andre. Og han frekventerer dette utestedet langt oftere enn meg og det hadde vært mer naurlig at han var der enn jeg! Om han da ikke blir kastet ut. Rart at denne ble tatt opp igjen...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 han sa KANSKJE fordi du hadde blitt dritsur om han hadde sagt nei. der. Jeg hadde ikke regnet med et kanskje engang. Han er typen som ALLTID sier kanskje og mulig....men jeg har nå lært at det betyr egentlig nei! Og hva betyr vel det om jeg blir dritsur...HAN bryr seg da ikke om det.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 Og han frekventerer dette utestedet langt oftere enn meg og det hadde vært mer naurlig at han var der enn jeg! Om han da ikke blir kastet ut. Ja, jeg synes det er merkelig at han gikk på en pub han ellers ALDRI går på, når han ber meg møte han på sitt stamsted! Selv om det bare var kanskje... Selvsagt er dette en form for hevn. Jeg skal jo ikke forvente noe av han. Akkurat som om jeg skulle gjøre det når han har vært taus i uker og måneder... Det frydet han vel å fortelle meg at han HADDE sett etter meg og var på vei hjem....
kissmequick Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 For da har mannebeinet oppført seg eller tenkt annerledes enn all tolkningslogikk skulle tilsi, og slikt gjør man jo bare ikke. Jeg er så enig! Idiotiske menn som ikke gjør som jeg tenker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå