Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. oktober 2009 #1 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har en kamerat som de siste årene egentlig har fungert mer som bekjent. Har kjent han i mange år og har mange felles venner, men ikke omgåtts så mye de siste årene. Greia er at for noen uker siden la jeg han til på facebook, og vi fikk ny kontakt. Snakket litt frem og tilbake, men ikke noe mer enn det. Så en fredag inviterte han meg på besøk via facebook, og jeg stakk innom samme kvelden. Ble sittende til langt på natt, vi pratet, så film og hadde det utrolig morsomt. Han kommenterte flere ganger at han ikke husket sist gang han hadde det så moro med noen. Så spurte han hva jeg skulle på lørdag, og inviterte på mat og vin. Jeg har vel alltid hatt et godt øye til han, og merket jeg ble sjarmert den kvelden. Neste kveld ble det mer vin og moro, og vi satt til kl 5 om morgenen. Jeg overnattet, og ting skjedde ja. Tenkte på søndagen at jeg muligens hadde "ødelagt" med å ligge med han mtp vennskapet og slikt, men det virket ikke som om han brydde seg. Snakket litt på facebook på mandagen, og traff han tilfeldig i sentrum på tirsdagen. Vi gikk på kafé sammen, og han inviterte meg hjem på kaffi etter at han hadde gjort noen ærend. Snakket og maste om alt mulig nesten i munnen på hverandre. Chattet på onsdagen, og på torsdagen inviterte jeg på bursdagskake hos meg (min dag). Han stilte med nydelige blomster, og forkynte at det var yndlingsblomstene hans. Og tankene mine spinner i en rasende fart. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg har han. Han er typen som viser veldig stor omtanke for sine venner, og det gjør meg usikker på hva han vil. Han er tydelig på at han trivest sammen med meg, men samtidig er jeg vant med at mannfolk flørter veldig med meg. Og det gjør ikke han. Han forvirrer meg rett og slett. Tenker jo på at vi har snakket sammen på en eller annen måte hver dag nå, og det er like mye han som tar kontakt som jeg.Men samtidig er han sykemeldt for tiden, og har mye tid å slå i hel. Så det kan jo være at han bare kjeder seg.... eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #2 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvis denne mannen ikke er svært interessert i deg, gir jeg offisielt opp menn. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 1. oktober 2009 #3 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg ser i alle fall ingen tegnt til at han ikke skulle være interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #4 Del Skrevet 1. oktober 2009 Alt man må lure på er ikke bra. Han vil noe- mulig tidsfordriv, likevel- en som er forelsket er mye mer forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen jente Skrevet 2. oktober 2009 #5 Del Skrevet 2. oktober 2009 Alt man må lure på er ikke bra. Han vil noe- mulig tidsfordriv, likevel- en som er forelsket er mye mer forsiktig. Det er sannelig ikke rart vi ikke vet hva vi skal tro da. Du skriver "en som er forelsket er mye mer forsiktig"... men hvis noen her hadde skrevet et innlegg hvor gutten var forsiktig og mye mindre tydelig enn denne gutten er, hadde svaret vært: "Hvis han er interessert viser han det". Så eeeeh... hvordan funker dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #6 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er sannelig ikke rart vi ikke vet hva vi skal tro da. Du skriver "en som er forelsket er mye mer forsiktig"... men hvis noen her hadde skrevet et innlegg hvor gutten var forsiktig og mye mindre tydelig enn denne gutten er, hadde svaret vært: "Hvis han er interessert viser han det". Så eeeeh... hvordan funker dette egentlig? Hvis han bare vil nedi trusa di så har han dårlig tid. Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har en kamerat som de siste årene egentlig har fungert mer som bekjent. Har kjent han i mange år og har mange felles venner, men ikke omgåtts så mye de siste årene. Greia er at for noen uker siden la jeg han til på facebook, og vi fikk ny kontakt. Snakket litt frem og tilbake, men ikke noe mer enn det. Så en fredag inviterte han meg på besøk via facebook, og jeg stakk innom samme kvelden. Ble sittende til langt på natt, vi pratet, så film og hadde det utrolig morsomt. Han kommenterte flere ganger at han ikke husket sist gang han hadde det så moro med noen. Så spurte han hva jeg skulle på lørdag, og inviterte på mat og vin. Jeg har vel alltid hatt et godt øye til han, og merket jeg ble sjarmert den kvelden. Neste kveld ble det mer vin og moro, og vi satt til kl 5 om morgenen. Jeg overnattet, og ting skjedde ja. Tenkte på søndagen at jeg muligens hadde "ødelagt" med å ligge med han mtp vennskapet og slikt, men det virket ikke som om han brydde seg. Snakket litt på facebook på mandagen, og traff han tilfeldig i sentrum på tirsdagen. Vi gikk på kafé sammen, og han inviterte meg hjem på kaffi etter at han hadde gjort noen ærend. Snakket og maste om alt mulig nesten i munnen på hverandre. Chattet på onsdagen, og på torsdagen inviterte jeg på bursdagskake hos meg (min dag). Han stilte med nydelige blomster, og forkynte at det var yndlingsblomstene hans. Og tankene mine spinner i en rasende fart. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg har han. Han er typen som viser veldig stor omtanke for sine venner, og det gjør meg usikker på hva han vil. Han er tydelig på at han trivest sammen med meg, men samtidig er jeg vant med at mannfolk flørter veldig med meg. Og det gjør ikke han. Han forvirrer meg rett og slett. Tenker jo på at vi har snakket sammen på en eller annen måte hver dag nå, og det er like mye han som tar kontakt som jeg.Men samtidig er han sykemeldt for tiden, og har mye tid å slå i hel. Så det kan jo være at han bare kjeder seg.... eller.... Hvis du lurer på om han er interessert er du isåfall den treigeste av de som skriver innlegg her inne........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. oktober 2009 #8 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeeeeeez. Han er mann. Sannsynligvis har han ikke engang tenkt på om han er forelsket eller ikke ennå. En uke er ikke lang tid. Han liker deg nok, men du får smøre deg med tålmodighet. Dessuten er det en myte at menn mister interessen idet de har fått sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #9 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeeeeeez. Han er mann. Sannsynligvis har han ikke engang tenkt på om han er forelsket eller ikke ennå. En uke er ikke lang tid. Han liker deg nok, men du får smøre deg med tålmodighet. Dessuten er det en myte at menn mister interessen idet de har fått sex. Ja, det kommer an på om han har lyst på mer sex eller ikke hehe Men det er synd at det ikke står stemplet useriøs eller seriøs i panna på folk. Hadde gjort livet mye lettere. Kanskje endelig noe fornuftig å bruke tatovering til ... Endret 2. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 2. oktober 2009 #10 Del Skrevet 2. oktober 2009 Går ikke an å stemple folk seriøs/useriøs. Man kan jo være begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #11 Del Skrevet 2. oktober 2009 Går ikke an å stemple folk seriøs/useriøs. Man kan jo være begge deler? Tja, det går sikkert an det også. Og det er jo der det store problemet ligger. Det er umulig å vite hva et annet menneske egentlig vil - spesielt over tid. Mange vet det ikke engang selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurker Skrevet 3. oktober 2009 #12 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeeeeeez. Han er mann. Sannsynligvis har han ikke engang tenkt på om han er forelsket eller ikke ennå. En uke er ikke lang tid. Han liker deg nok, men du får smøre deg med tålmodighet. Dessuten er det en myte at menn mister interessen idet de har fått sex. Jøss, et innlegg i en la-oss-tolke-menn-tråd som jeg synes er spot on. Sjeldent! For min del grubler jeg fint lite på hvor det bærer etter en uke eller tre. Jeg tar det som det kommer, og har det hyggelig der og da (Takk Gud for at jeg ble en ukomplisert mann). Så får man se hva som kommer ut av det. Jeg mister definitivt ikke interessen etter sex. I så fall er det ikke fordi man hadde sex, men fordi jeg ikke var interessert i noe seriøst i utgangspunktet uansett. Det som derimot har fått meg til å roe ned kontakten mang en gang er jenter som etter et par uker er i full gang med å fiske etter nøøøyaktig hvor dette går. Og de små spørsmålene, hintene, analysene er ikke så vanskelige å legge merke til (Men før jeg tilfeldigvis datt innom denne siden ante jeg virkelig ikke at hver detalj endte i offentlige debatter her! Seriøst, i noen tråder lurer jeg på om det er notatblokk og/eller opptaksutstyr inne i bildet. I fremtidig dating kommer jeg til å bli helvetes self-consious. Tror jeg skal kjøre bizarre oppførsel i håp om at det dukker opp i en KG-analyse. "3. date var hjemme hos meg, han hadde med en vinflaske og en snøskuffe ...og det er juli! Kjære KG, hva betyr dette?"). PS. For en gangs skyld i disse trådene tipper jeg han er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 3. oktober 2009 #13 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva med å spørre ham rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. oktober 2009 #14 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jøss, et innlegg i en la-oss-tolke-menn-tråd som jeg synes er spot on. Sjeldent! For min del grubler jeg fint lite på hvor det bærer etter en uke eller tre. Jeg tar det som det kommer, og har det hyggelig der og da (Takk Gud for at jeg ble en ukomplisert mann). Så får man se hva som kommer ut av det. Jeg mister definitivt ikke interessen etter sex. I så fall er det ikke fordi man hadde sex, men fordi jeg ikke var interessert i noe seriøst i utgangspunktet uansett. Det som derimot har fått meg til å roe ned kontakten mang en gang er jenter som etter et par uker er i full gang med å fiske etter nøøøyaktig hvor dette går. Og de små spørsmålene, hintene, analysene er ikke så vanskelige å legge merke til (Men før jeg tilfeldigvis datt innom denne siden ante jeg virkelig ikke at hver detalj endte i offentlige debatter her! Seriøst, i noen tråder lurer jeg på om det er notatblokk og/eller opptaksutstyr inne i bildet. I fremtidig dating kommer jeg til å bli helvetes self-consious. Tror jeg skal kjøre bizarre oppførsel i håp om at det dukker opp i en KG-analyse. "3. date var hjemme hos meg, han hadde med en vinflaske og en snøskuffe ...og det er juli! Kjære KG, hva betyr dette?"). PS. For en gangs skyld i disse trådene tipper jeg han er interessert. Haha veldig bra! Endelig et svar jeg tror på! Men bare for å si det; jeg tror at vi jenter tenker så mye på hvor det bærer hen raskt av en grunn. Den grunnen er at vi gjennom både egne og andres erfaringer (ikke minst andres) har lært at gutter ofte lurer en. Og siden mange jenter ikke er interessert i kun sex, så er det et behov for å luke ut de som bare vil ha det. Jeg sier ikke at vi er opptatt av å vite om gutten ser for seg bryllup og stakittgjerde så tidlig, det er heller langt i fra i vår interesse. Vi liker også å ta ting som de kommer, se an hvordan det utarter seg osv. Men det er nok det behovet for å luke vekk de som KUN, og KUN er ute etter sexen, for det har vi hørt at det er mange av. Det er så utrolig slitsomt og påkjennende og sløse bort mye tid på å "se hvordan det går", med fyrer som gang på gang etter tre måneder viste seg å være mer interessert i salongbordet til bestemora si, enn i deg. Men så lenge han får pule en gang i uka er det greit. Det kan selvsagt diskuteres hvor sant dette er, og hvor konstant dette er, jeg personlig tror det varierer veldig, men tror nok det er grunnen iallefall. Analysering er tåpelig og slitsomt, og vi burde nok lært et og annet av gutta om å bare slappe av. Men siden gutter og jenter etter sigende er så forskjellige så har det nå blitt sånn. Jeg skulle ønske det var så lett som svaret ditt tilsier. Er det virkelig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #15 Del Skrevet 3. oktober 2009 Men det er nok det behovet for å luke vekk de som KUN, og KUN er ute etter sexen, for det har vi hørt at det er mange av. Alle jenter med godt vett tar hensyn til dette faktum, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurker Skrevet 4. oktober 2009 #16 Del Skrevet 4. oktober 2009 Men bare for å si det; jeg tror at vi jenter tenker så mye på hvor det bærer hen raskt av en grunn. Den grunnen er at vi gjennom både egne og andres erfaringer (ikke minst andres) har lært at gutter ofte lurer en. Og siden mange jenter ikke er interessert i kun sex, så er det et behov for å luke ut de som bare vil ha det. [...] Jeg skulle ønske det var så lett som svaret ditt tilsier. Er det virkelig det? Tja, for meg er det så enkelt i hvert fall. Men jeg er singel, så hva vet jeg?:-) Kan skjønne at man vil forsikre seg om at det er mer enn sex om man ønsker noe mer seriøst selv. Skal innrømme at jeg en del ganger har hatt date-forhold hvor jeg vet at jeg ikke kommer til å bli sammen med vedkommende. Nå gidder jeg ikke å lure noen, så i mitt tilfelle hadde det holdt å spørre. Jeg holder det ikke gående om jeg tror hun jeg dater er interessert i noe mer, men det hender jo at jenter ikke legger så mye mer i det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå