Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Har en ettåring og prøver å få mest mulig ut av dagene. Vi går turer, men kunne tenke meg mer inspirasjon til ting å gjøre på ettermiddagene og i helgene. Vi bor i Lillestrøm... Hva gjør dere andre med barn på samme alder i helgene?
Anaconda Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Mate ender, dra i svømmehallen, se på dyr på en bondegård/ akvarium for eksempel. Sanseopplevelser er bra!
Sussen Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Hva med å prøve åpen barnehage??Da får dere møte andre barn også. Bor på Skjetten, vet det finnes der, så det finnes helt sikkert i Lillestrøm å. Biblioteket kan du jo prøve
Gjest hoho Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Rettelse til trådens navn: "Ting å gjøre med små barn - som ikke er ulovlig". For å unngå missforståelser altså
Gjest ts Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk for koselige tips! Hm, jeg burde kanskje formulert overskriften annerledes Planer fremover inspirert av forslagene deres: Losby besøksgård, Ekeberg og Badeland på Gardermoen. Jippi!! Flere?
Gjest Gjest_tatiana_* Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men kan man ta med ettåringer i vanlige badebasseng? Må ikke bassenget være ekstra varmt? Dette kan jeg veldig lite om...
Lassie Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tar med guttungen min i bassenget, men der vi går er det et eget barnebasseng. Voksenbassenget er for kaldt synes jeg, ja. Her er min ettåring så sliten etter en uke i barnehagen at vi ikke gjør så mye i helgene enda. Da koser vi oss hjemme eller sammen med slekt og venner, uten å dra på masse ting og tang. Det venter vi med til han blir litt større og ikke blir like sliten som han blir av ting pr i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå