Gå til innhold

Ting å gjøre med små barn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ettåring og prøver å få mest mulig ut av dagene. Vi går turer, men kunne tenke meg mer inspirasjon til ting å gjøre på ettermiddagene og i helgene. Vi bor i Lillestrøm...

Hva gjør dere andre med barn på samme alder i helgene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mate ender, dra i svømmehallen, se på dyr på en bondegård/ akvarium for eksempel.

Sanseopplevelser er bra! :)

Skrevet

Hva med å prøve åpen barnehage??Da får dere møte andre barn også. Bor på Skjetten, vet det finnes der, så det finnes helt sikkert i Lillestrøm å. Biblioteket kan du jo prøve :)

Skrevet

Rettelse til trådens navn: "Ting å gjøre med små barn :) - som ikke er ulovlig". For å unngå missforståelser altså :fnise:

Skrevet

Tusen takk for koselige tips!

Hm, jeg burde kanskje formulert overskriften annerledes :forvirret:

Planer fremover inspirert av forslagene deres: Losby besøksgård, Ekeberg og Badeland på Gardermoen. Jippi!!

Flere?

Gjest Gjest_tatiana_*
Skrevet

Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men kan man ta med ettåringer i vanlige badebasseng? Må ikke bassenget være ekstra varmt? Dette kan jeg veldig lite om...

Skrevet

Jeg tar med guttungen min i bassenget, men der vi går er det et eget barnebasseng. Voksenbassenget er for kaldt synes jeg, ja.

Her er min ettåring så sliten etter en uke i barnehagen at vi ikke gjør så mye i helgene enda. Da koser vi oss hjemme eller sammen med slekt og venner, uten å dra på masse ting og tang. Det venter vi med til han blir litt større og ikke blir like sliten som han blir av ting pr i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...