Gå til innhold

Jentetur - storby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei venninne har tenkt oss på en jentetur, ei langhelg nå i høst. Men hvor...? Vi tenker litt på København, London eller Spa-tur til Tallin el.l.

Og på hvilke nettsider anbefaler dere å lete etter en rimelig tur? Fly og hotellpakke hadde vært enkelt og greit, men kanskje dyrere enn om en bestiller hvor for seg...?

Setter stor pris på alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Hvis du går for fly/hotell-pakke, er f.eks. solfaktor.com en god side. Ellers har jo Norwegian og Ving storbypakker. Det trenger ikke nødvendigvis være dyrere å kjøpe en ferdig pakke enn å ordne alt selv, så bruk litt tid på å søke i jungelen av tilbud.

Skrevet

København og London har utrolig mye mer å by på enn Tallinn.

Skrevet (endret)

Siden du bor på sørlandet kan du lett reise veeldig billig til London med Ryanair fra Torp, så det kan nok lønne seg å bestille separat fly og hotell. London er jo også en sikker vinner!

Studerer for tiden i København, og det er en flott by. Mindre enn London, men det kan være en fordel for å "rekke alt" i løpet av en langhelg, dessuten rimelig lett å finne fram.

Tror også været er mer stabilt, men muligens jeg bare har vært heldig så langt ;) Flybilletter er heller ikke så verst om dere bestiller i god tid.

Har ikke vært i Tallinn ;)

God tur!

Endret av einna
Skrevet

Supersaver.no

har funnet mye bra der :D

Skrevet

Amsterdam er en fantastisk by!! KLM flyr dit fra bla Torp.

Glasgow eller Edinburgh er også fine byer. Ryanair fra Torp.

København er allerede nevnt...

Gøteborg har også mye å by på for en venninnegjeng Ü

Hotell pleier jeg å finne på www.tripadvisor.com, da kan jeg lese litt om hotellet før jeg sjekker prisene hos de forskjellige tilbyderne Ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...