Sørlandsmamma Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg og ei venninne har tenkt oss på en jentetur, ei langhelg nå i høst. Men hvor...? Vi tenker litt på København, London eller Spa-tur til Tallin el.l. Og på hvilke nettsider anbefaler dere å lete etter en rimelig tur? Fly og hotellpakke hadde vært enkelt og greit, men kanskje dyrere enn om en bestiller hvor for seg...? Setter stor pris på alle tips
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Hvis du går for fly/hotell-pakke, er f.eks. solfaktor.com en god side. Ellers har jo Norwegian og Ving storbypakker. Det trenger ikke nødvendigvis være dyrere å kjøpe en ferdig pakke enn å ordne alt selv, så bruk litt tid på å søke i jungelen av tilbud.
Glynis Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 København og London har utrolig mye mer å by på enn Tallinn.
einna Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Siden du bor på sørlandet kan du lett reise veeldig billig til London med Ryanair fra Torp, så det kan nok lønne seg å bestille separat fly og hotell. London er jo også en sikker vinner! Studerer for tiden i København, og det er en flott by. Mindre enn London, men det kan være en fordel for å "rekke alt" i løpet av en langhelg, dessuten rimelig lett å finne fram. Tror også været er mer stabilt, men muligens jeg bare har vært heldig så langt Flybilletter er heller ikke så verst om dere bestiller i god tid. Har ikke vært i Tallinn God tur! Endret 6. oktober 2009 av einna
Purple Basil Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Supersaver.no har funnet mye bra der :D
mowgli Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Amsterdam er en fantastisk by!! KLM flyr dit fra bla Torp. Glasgow eller Edinburgh er også fine byer. Ryanair fra Torp. København er allerede nevnt... Gøteborg har også mye å by på for en venninnegjeng Ü Hotell pleier jeg å finne på www.tripadvisor.com, da kan jeg lese litt om hotellet før jeg sjekker prisene hos de forskjellige tilbyderne Ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå