Gjest Forvirra jente 25 Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 la den ut på diskusjon.no, men fikk ikke noe svar. Håper på mer her Kjæresten min gjennom 3 år slo opp med meg etter en dustekrangel over telefon (langdistanseforhold i et par mnd nå). Det var jeg som overreagerte, har sagt unnskyld. Jeg prøvde å få taki ham lenge, men han ignorerte meg. Til slutt oppsøkte jeg ham. Sa jeg kom til å være der og der klokka da og da. Han sa han ikke kom til å komme. Han kom. Jeg lå over til ham i 2 dager. Han dro ut på byen, kom hjem, vi hadde sex 3 ganger på 2 dager. Så på film, koste oss og lo. Med en gang han lo av noe jeg sa "tok han seg i det", akkurat som om han ikke ville jeg skulle se at han hadde det gøy med meg. Når jeg tok opp oss, sa han "det var for sent". Han sa det sist gang også, men da ble vi sammen igjen. Om natta holdt han hardt rundt meg og kyssa meg i nakken når han trodde jeg sov. Med en gang han skjønte jeg var våken trakk han seg unna. Han hadde lagt alle brev, bilder og kort av oss i ei skuffe. Når han trodde jeg sov, hørte jeg at han dro ut den skuffa og lukka den kjapt da jeg rørte på meg. Dette har skjedd tidligere også. Han slo opp, jeg prøvde å få ham tilbake i noen uker før jeg ga opp. Da jeg sendte ham en siste mail om at jeg var ferdig og ikke ville se han mer ville han prøve igjen. Han har jo flytta, har dette med usikkerhet å gjøre? Tester han meg for å se hvor mye jeg elsker ham? Han prøver hele tiden å gjøre meg sjalu, forteller meg hvor kjapt han kan få seg noe om han vil og hvor flink han er til alt. Legger ut om hvor drita han har vært etc. Jeg la han til på facebook igjen med en melding om hvor mye jeg elsket ham, han ignorerte meg helt til i går. Da la han meg til. Han la meg også til på msn. Jeg sendte en melding der jeg takka for helga og at jeg i verste fall hadde fått den avslutningen jeg trengte, men at jeg håper det blir oss. Har ikke hørt noe. Er invitert til den samme festen neste uke, ingen av kompisene hans har fått beskjed om at det er slutt så jeg ble invitert også. Noen tanker? Jeg er forvirra som fy. Har vært mye drama i forholdet vårt kan jeg vel si, men vi har begge følt at vi var de rette for hverandre. Jeg føler jeg har gjort alt, hva tror dere skjer? Er det bekreftelse han vil ha eller er det finito?
Gjest essi Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Kanskje han er redd? Hvis dette har skjedd to ganger før, og dere har hatt et litt turbulent forhold, kanskje han rett og slett er redd for at det er slik det skal bli. Vi vet vel alle hva vi "ser etter", og hvis det mennesket vi elsker viser seg å tilby noen mindre bra kvaliteter kan det utløse en vanskelig situasjon. Det virker som han tenker seg om, som at han prøver å avgjøre hva han skal gjøre. Og ut i fra et "jeg leser hva dama på kvinneguiden sier"-perspektiv virker det som at han er glad i deg. Jeg ville kanskje prøvd med litt avstand? Du sier at når du "endelig" er klar for å gå videre ønsker han å prøve igjen, hvorfor det tror du? Er det noe med at man ikke vet hva man har før man nesten mister det? Er han redd for å være alene? Gi ham litt pusterom, ta deg en pause og se hva som skjer. Det er vel ingen vits i å be på sine kne, tror nå jeg. Og IKKE ligg med han igjen før du vet helt sikkert hva han ønsker... Det kan ende opp med å såre deg mer i lengden hvis det ender med et definitivt brudd.
Gjest Forvirra jente 25 Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Takk for svar. Jeg vet jeg burde kutte kontakten, men av erfaring vet jeg at han tror jeg ikke bryr meg om jeg ikke "maser" litt.Jeg tror han liker å bli jakta på av meg, at han får bekreftelsen han trenger om jeg prøver å få ham tilbake. Men vet jo ikke da... Jeg var slik i begynnelsen av forholdet og ser de samme trekkene igjen. Han har ikke bedt meg ligge unna (noe jeg hadde gjort om jeg absolutt ikke ville ha oppmerksomhet av exen) Flere som vil hjelpe til å analysere litt?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Det er vanskelig å si noe uten å kjenne dere. Han kan virke usikker fordi du får uklare signaler fra ham, mulig det er som den over meg skrev. Kanskje han mener det når han sier han ikke vil mer, men at det er vanskelig for han å bryte helt fordi dere har et bånd. Eller kanskje han bare vil ha deg som elskerinne til han finner noen andre.
NoAngel Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 exen min var sånn, han ville jeg skulle jakte og trygle og be.. noe jeg gjorde en periode.. pipa fikk en annen lyd da jeg ignorerte han. da snudde alt seg, han tagg og ba, men løpet var kjørt. tror dette er noe du må kjenne på. ingen andre kan jo vite hva han tenker. det er jo så mange rare mennesker her i verden, og alle er forskjellige.. har du ork til å jakte, så gjør det så lenge du syntes det er verdt det.. vil du ikke mer, så kutt han ut. tenk ihvertfall på deg selv først!
Gjest Forvirra jente 25 Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Takk for fint svar NoAngel. Ja, jeg kommer nok til å kjempe til jeg ikke gidder mer. Tror ikke jeg er langt unna, for jeg er lei av å spille et spill. Jeg vil gjerne ha ham, men jeg orker ikke å krype etter ham i all evighet. Men ultimatum funker ikke for ham, fordi han vet jeg ikke holder dem. Og jeg har ikke lyst til å sette meg selv i den situasjonen. Jeg sender en mail i ny og ne, og en smsmelding en eller to ganger i uka. Om det er usikkerhet så kanskje det hjelper, om det er noe annet så venter jeg på å få "drit å kontakte meg mer". Noe mer jeg kan gjøre? Savner ham veldig!
NoAngel Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 siste gangen han bare dra fra meg , sa han som alltid : ikke ring meg eller noe er du grei.. standard setning fra han. ok sa jeg.. og tenkte .. ikke faen. nå er jeg lei tok han 2 uker å innse at jeg tydeligvis ikke gadd mer.. da ble han helt fra seg hehe jeg vet ikke hva mer du kan gjøre. alt er jo opp til han nå.uff, jeg kjenner følelsen din så altfor godt. og den er ikke god! prøv å finn på andre ting, etterhvert vil du komme over han. det er bare sånn vi er laget. om noen mnd vil du forhåpentligvis tenke: hva er det jeg holdt på med..?? i mellomtiden har du oss her inne å snakke med og bruk vennene dine så godt du kan. dra på kino eller ta en tur ut. eller reis på ferie om du kan. vær opptatt:)
Gjest Iah Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes du skal slutte å krype for han, som du tydeligvis har gjort hele tiden. Forholdet deres høres veldig turbulent og umodent ut, både slik du beskriver det i denne tråden og i den første du skrev.
Silmarill Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Han er glad i deg men forstår at dere ikke kan være mer enn venner da han ser at det ikke fungerer mellom dere som kjærster. Synns han er barnslig når han forteller deg hvor fort han kan få andre osv. da dette er absolutt unødvendig av han da han vet at dette sarer deg. Synns du skal slutte å kontakte han når han ikke svarer deg.Kanskje han fryder seg de gangene du kontakter han fordi han vil du skal være "desperat" etter han noen er sånn! Han kan kontakte deg om han vil og da kan du enten svare uten å virke desperat, men vær vanlig og snakk om alt annet utenom han og deg, eller la være å svare!Altså: svar likegyldig eller ignorer han. Vannskelig å si hva han egentlig vil før du prøver ut dette å forteller om hans reaksjon på det! (litt rotete og klønete skrevet kanskje men.... )
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Etter å ha vært sammen i 3 år så bør dere vel ha god nok kommunikasjon til at dere ikke driver og tester hverandre? Jeg hadde forstått det hvis han spilte litt spill helt i begynnelsen av et forhold, men etter flere år så sier man hva man har på hjertet. I hvert fall en del av det, hehe. Ut i fra det og det du skriver så tror jeg kanskje han mener det er over og at han vil slå opp med deg. Men det er jo vanskelig, klart han er glad i deg, klart han har sine tvil. Jeg tror også som flere andre her at om du virkelig lar han gå og ignorerer han så vil han få kalde føtter og komme krypende tilbake. Men det høres veldig ut som usikkerhet også altså, at han trenger bekreftelse.. er bare det at jeg ikke fatter at han eller du ikke kan snakke åpent om det da?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Altså, det der greiene med å legge hveradre til og fra på facebook er fullstendig infantilt..! Slutt å løpe etter den guttungen! Så kanskje han vokser opp!
Gjest Forvirra jente 25 Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 Ja...jeg har innsett at jeg ikke orker mer nå. Vil han ha meg så gidder jeg ikke å måtte dra det utav ham. Har sendt et avslutningsbrev, mest for min egen del, men også for at han skjønner at om dette er testing og tulling nok en gang så får han slutte med en gang. Jeg gidder ikke mer av dette. Ja, jeg har knust hjerte, men så lenge jeg holder fast i ham så hardt så vinner han. Jeg får bare gråte ut og komme meg videre. Jeg er så lei av spillet hans nå.
NoAngel Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 gråt masse, så reiser du deg opp og rister det av deg. dette klarer du !!
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. oktober 2009 #15 Skrevet 2. oktober 2009 Herregud som jeg kjenner meg igjen . Han vil teste deg for han vet at du legger deg etter han og trygler og ber. Derfor vet han hvor han har deg og trenger ikke å gjøre noe. Med engang du slutter å kontakte han så vil han bli usikker, for da vet han ikke hvor han har deg mer.Plutselig blir han redd du skal finne deg noen andre og han vil ha deg tilbake for å gjenvinne kontrollen igjen . Jeg har selv en slik mann. han kan til og med si det er slutt og gå i sinne ut. Javel værsegod bare gå, der er døren , var synd det endte sånn, men slik er det vel at du ikke vil ha meg mer, så du får ha lykke til videre og vi kan jo være venner uansett. Ha det fint og ta vare på deg selv! Haha skal si det blir en annen låt da etter ei stund. Da kommer han krypende og sier at han ikke mente det at det var slutt. Jeg har selv gitt han ultimatiumet nå. Om han sier engang til at det er slutt under en krangel så er det kroken på døren for godt. Jeg har også teste han ut, og sagt hadet bra nå går jeg ! Da har han sagt i sinne at om jeg går nå så kommer han ikke til å være her når jeg kommer tilbake. Neivel, hva du gjør det driter vel jeg i, du kan dra til helvete for min del..åh det var godt å få sagt det, og riktignok litt etterpå så hangler det inn meldinger,,og tror du han er borte når jeg kommer hjem? Neida selvsagt ikke! Du må sette grenser og gjøre deg hard. viser du deg svak vil han utnytte deg!Slik er det bare.Drit i han og om han elsker deg så vil han ta kontakt..hvis ikke er han ikke gald i deg og du vil vel ikke være sammen med en som ikke elsker deg? You go girl!!
Gjest Forvirra jente 25 Skrevet 2. oktober 2009 #16 Skrevet 2. oktober 2009 Takk alle sammen Vi får se hvor dette ender. Jeg er klar over at det mest sannsynlig ender uten ham, men vi får se. Han får vel brevet i morgen og jeg LOVER at jeg ikke skal sende flere meldinger. Jeg skal ikke ta kontakt mer. Festen til kompisen hans er neste helg, skal gi meg selv hard frist til den dagen med å få lov til å håpe. Etter den helga får jeg ikke lov å tenke "hva om, enn hvis". Da er jeg ferdig og skal ikke se meg tilbake. Ønsk meg lykke til, dette blir vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå