Gjest orgasme helt ut av det blå! Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 I dag var jeg p lang kjøretur og fulgte med på et eller annet diskusjonsprogram på radioen... Tankene var ikke akkurat på noe hett sted da jeg kjenner en kjent følelse... Jeg hadde den for noen uker siden med en jeg liker svært godt... Vi hadde en svært hyggelig tur sammen.. Han traff punkter jeg ikke har følt før og han gav meg den ene orgasmen etter den andre ved at han stimulerte et visst punkt i meg... Og den følelsen fikk jeg altså, helt ut av det blå, helt alene i bilen, med begge hendene på rattet... Jeg klarer ikke la vær å stønne... Leter febrilsk etter et sted å stoppe.... men finner ingen... Og jo da... Jeg kommer.... Skikkelig kommer... Med stønn og hyl og det som hører med... Mens jeg kjører.....! Eksakt samme følelsen som jeg hadde med ham for et par uker siden... Jeg kjenner pulsen hamre... rødmen spre seg i ansiktet.... og så den frysningen man får i blandt etterpå... Jeg trodde han hadde funnet en voodoo dukke og lekte med meg eller noe, men nei... Så.. Nå i ettertid har jeg forsøkt å google fenomenet... Dette jeg har opplevd har jeg aldri opplevd før... Ei heller hørt om... Er jeg i ferd med å bli gal??? Noen som har hørt om slikt?? Gi meg da tilbakemelding, for jeg føler meg smågal..
Gjest Alabama Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Det står noe om dette i "Hot sex" boka til Tracey Cox, men det gjelder orgasmer som kommer et døgn etter om jeg ikke husker feil..
Gjest Gjest_Lucifer_* Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 I dag var jeg p lang kjøretur og fulgte med på et eller annet diskusjonsprogram på radioen... Tankene var ikke akkurat på noe hett sted da jeg kjenner en kjent følelse... Jeg hadde den for noen uker siden med en jeg liker svært godt... Vi hadde en svært hyggelig tur sammen.. Han traff punkter jeg ikke har følt før og han gav meg den ene orgasmen etter den andre ved at han stimulerte et visst punkt i meg... Og den følelsen fikk jeg altså, helt ut av det blå, helt alene i bilen, med begge hendene på rattet... Jeg klarer ikke la vær å stønne... Leter febrilsk etter et sted å stoppe.... men finner ingen... Og jo da... Jeg kommer.... Skikkelig kommer... Med stønn og hyl og det som hører med... Mens jeg kjører.....! Eksakt samme følelsen som jeg hadde med ham for et par uker siden... Jeg kjenner pulsen hamre... rødmen spre seg i ansiktet.... og så den frysningen man får i blandt etterpå... Jeg trodde han hadde funnet en voodoo dukke og lekte med meg eller noe, men nei... Så.. Nå i ettertid har jeg forsøkt å google fenomenet... Dette jeg har opplevd har jeg aldri opplevd før... Ei heller hørt om... Er jeg i ferd med å bli gal??? Noen som har hørt om slikt?? Gi meg da tilbakemelding, for jeg føler meg smågal.. Om du ni måneder fra nå føder en sønn, kall ham Damien. (Du opplevde bare vertigo, ikke alltid så lett å vite om følelsen kommer fra oven eller... nedenfra)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Om du ni måneder fra nå føder en sønn, kall ham Damien. (Du opplevde bare vertigo, ikke alltid så lett å vite om følelsen kommer fra oven eller... nedenfra) ....huff dah, hehehe, håper da jeg slipper det.... heheeh
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Opplevd dette ofte i søvne,men ikke i våken tilstand nei. Heldig du
Gjest Sandbekken Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Oi! Sykt flaut om det hadde skjedd i jobbsammenheng! Ser dere det for dere? kassadama ligger og hikster over båndet? :O
Gjest jeansgutt20 Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Oi! Sykt flaut om det hadde skjedd i jobbsammenheng! Ser dere det for dere? kassadama ligger og hikster over båndet? :O Så digg, ser det for meg.. hehe. Flaut, ja, men også litt spennende å få orgasme på offentlig sted:) Opplevd det en gang selv
aluminium Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Dette kan sikkert høres veldig dumt ut, men om jeg sitter og kjører kan jeg faktisk få ereksjon pga. kjøringen. Kommer jeg over en vanvittig god veistrekning som er underholdende og jeg har en bil som har nok motor og er gøy og kjøre kan jeg faktisk bli litt tent og få ereksjon. Orgasme derimot, har nok ikke skjedd...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kan få orgasme ved tankekraft, men det er som oftest i søvne og når jeg tenker lenge og hardt på noe ekstremt sexy:p
Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Les dette, ganske utrolig. http://www.solotouch.com/contri.php?story=34804
Chiyo Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Wow hmm nei det har jeg ikke opplevd. Men det er en sykdom eller noe gjør at enkelte har spontan orgasmer. Det finst folk som har rund 200 orgasmer om dagen fordi de ikke kan kontrolere det. Ikke så kjekt lenger da nei :rødme:
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 Jøss... Jeg har kun sett noe lignende på tv, grey's anatomy. Trodde egentlig ikke det var noe som eksisterte, i allefall ikke så voldsomt! Rare greier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå