Gå til innhold

Engelsk sjokolade og godteri - hvor kjøpe?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilke nettbutikker sender engelsk sjokolade som Cadburys til Norge for en grei fraktpris?

Er det noen butikker i Norge som har stort utvalg av engelsk godteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært greit om du skrev hvor du bodde når du spør om sånt..

I Stavanger sentrum og på Kvadrat i Sandnes (for det er vel der senteret offisielt ligger?), så har/hadde man butikken Dropsen. Den ligger også på Sandvika Senteret i utenfor Oslo.

De har masse godteri fra andre produsenter og land enn du finner på en tilfeldig matbutikk, men om de har Cadburys aner jeg ikke, det er ikke noe JEG har sett etter. Men der ville jeg sjekket ihvertfall, om jeg bodde nærme nok.

Se på nett om du ikke finner en hjemmeside, og kan se om det er flere butikker i norge. Jeg aner ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere, Ultra, og også Centra har godt utvalg. Deli De Luca har ihvertfall en del amerikansk, kanskje de har engelsk og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Som nevnt tidligere, Ultra, og også Centra har godt utvalg. Deli De Luca har ihvertfall en del amerikansk, kanskje de har engelsk og?

Takk :) men Deli De Luca har lite engelsk, i alle fall et par jeg har vært inne på når jeg har vært i Oslo.

Bumper denne, jeg er også interessert i sjokolade fra UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter hvite minimarshmallows, noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?

Det har jeg funnet på Meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kankjse Jacob's i/ rett utenfor Oslo? De har alt mellom himmel og jord, så det er verdt et forsøk!

Dårlig med Cadbury's på Jacob's også, dessverre. Deli de Luca hadde noe Cadbury's for et par-tre år siden, men det forsvant igjen. Den godteributikken på Sandvika SS som ble nevnt hadde også litt tidligere, men har ikke sett noe der de siste gangene jeg har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter hvite minimarshmallows, noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?

Meny har de slike iallefall :) Lurer på om Coop Mega også selger slike. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her

Sender overalt utenom USA og Canada.

Der hadde de mye godt gitt :)

Har du bestilt fra siden før? Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk varene? Må man betale toll? Og hva ligger porto- prisen på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...