Gjest prestekrage Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Så på absolutt underholdning, og Gautes nye musikk video, og dette er hva jeg ble tenkende på etterpå... Kurt kjører bil Gaute går Hva med David? Båt eller rullestol???
Nanella Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Må si jeg er skuffet over Gaute.. Singelen og videoen.. Har ikke hørt David sin jeg, er den noe bra da? Tror han skal krabbe jeg :blunke:
Ronja Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 Jeg har hverken hørt Gaute eller David sin. David kommer vel til å fly rett inn i himmelen - har knapt sett noen som har tatt mer av som popstjerne
ragnalina Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 likte bedre david sin singel enn gaute sin. noen mente gautes 'chasing rainbows' hadde en del likhetstrekk med Ronan Keatings 'rollingcoaster'-ett eller annet og må si meg litt enig i det. men bevares, helt greie sanger begge to.
Eowyn Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Eller kanskje fly...Han har jo sååå lyst til å bli pilot:)
Miew Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 David sin melodi var helt ok, men han gir ikke full guff, så det høres ut som han har blitt dratt ut av sengen tidlig på morra etter en sein kveld på byn med masse alkohol. Får for meg et bilde hvor han står med øynene sammenklistret av søvn og gauler i vei, hehe Han som har så mye mer å gi!! Gaute, ja, hva skal jeg si, Christer Sjøgren bør føle seg truet ! Ellers er det jo helt ok for å være debutsingel og greier :blunke:
MarianneE Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Luftballong!! Han bør uten tvil bruke luftballong!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå