Miss moneypenny Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg tenkte å lage en overraskelse til ei venninne, ved å lage en "film" til henne, med bilder av alle oss i vennegjengen, og sette sammen med yndlingssangene hennes og tekst. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det? Er litt analfabet i teknologiens verden
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg tenkte å lage en overraskelse til ei venninne, ved å lage en "film" til henne, med bilder av alle oss i vennegjengen, og sette sammen med yndlingssangene hennes og tekst. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det? Er litt analfabet i teknologiens verden Det beste er jo å gjøre det med et videoredigeringsprogram. Du har kanskje ikke det hvis du er analfabet i teknologiverden? Men har du Mac så kan du nok bruke imovie, eller windows media maker hvis du har pc. Men jeg har ikke så mye kjennskap til disse programmene... Men det vanlige er jo at det finnes en tidslinje hvor du kan importere inn bilder og musikk og skrive inn tektsten du vil ha.
Miss moneypenny Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Det beste er jo å gjøre det med et videoredigeringsprogram. Du har kanskje ikke det hvis du er analfabet i teknologiverden? Men har du Mac så kan du nok bruke imovie, eller windows media maker hvis du har pc. Men jeg har ikke så mye kjennskap til disse programmene... Men det vanlige er jo at det finnes en tidslinje hvor du kan importere inn bilder og musikk og skrive inn tektsten du vil ha. Windows media maker har jeg tror jeg, da prøver jeg det! Takk! Har nok ikke videoredigeringsprogram nei, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå