Gå til innhold

Sendte en mail til ex ved en feil, han tror at jeg jakter på ham

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min pc var skikkelig treig i går av typen når du f.eks. trykker på "back"-knappen, så henger skjermen bare og funksjonen utføres etter kanskje 10-15 sekunder. Vel, sånn var det når jeg skulle sende mail i går. Jeg gikk inn i adresselisten for å finne en adresse og "kopierte" denne. Det jeg ikke visste var at jeg hadde kopiert 5 andre samtidig (fordi pilen beveget seg så sakte på skjermen og jeg ikke kunne se hva jeg hadde "kopiert"). Jeg limte inn det jeg trodde var den riktige adressen, men siden jeg var såpass utålmodig med pc-en, gadd jeg ikke å sjekke adresselinjen etterpå, fordi den innlimete teksten dukket ikke opp der med en gang, men begynte å skrive teksten med en gang. Og pushed på send.

Mailen var om det "kule" arrangementet jeg skulle på, at det skulle være kjendiser der og bla bla og jeg inviterte hun som mailen var ment for sammen med meg.

Selvfølgelig trodde eksen min at jeg hadde sendt den ved en "feil", sendte meg en mail selv i dag og kalte meg patetisk, at jeg tror jeg kan imponere ham med kjendiser osv osv.

Vi er begge i slutten av 20-årene.

Jeg føler meg litt dum nå. Han tror jo virkelig at jeg prøvde å tøffe meg. Overreagerer jeg? Hadde dere trodd at den var ment for ham hvis dere var ham? Synes dette var ubehagelig. Føler meg litt som en stalker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragisk! Du sendte jo mailen til han med en feiltakelse. Si det til han da. Hvorfor overanalysere alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk! Du sendte jo mailen til han med en feiltakelse. Si det til han da. Hvorfor overanalysere alt?

Har aldri sendt en mail ved en feiltakelse før, og når andre menn har sendt meg f.eks. tekstmeld ved en "feiltagelse" så har det alltid vært for å få min oppmerksomhet. Inkludert ham, så det er derfor jeg lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva eksen din tror er jo helt uinteressant.

litt interessant for meg.... vi slo opp for en mnd siden. Jeg ville play the cool card her og ikke kontakte ham i det hele tatt og nå tror han sikkert at jeg hadde et svakt øyeblikk eller noe. Fin mail fra ham i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt interessant for meg.... vi slo opp for en mnd siden. Jeg ville play the cool card her og ikke kontakte ham i det hele tatt og nå tror han sikkert at jeg hadde et svakt øyeblikk eller noe. Fin mail fra ham i allefall

Ja mailen fra han var jo veldig hyggelig. Teit av han å svare deg sånn uansett. Men da skriver du bare tilbake "hvem er det som er patetisk? Det er vel heller han som får en mail by mistake og tror den er til han, fra ei som ikke klarer å glemme han og har blitt så desperat at hun må ty til å tøffe seg for å få oppmerksomheten hans. Det finnes andre mennesker enn deg her i verden, get over yourself" eller noe i den duren. Eller så hever du deg over det, legger det bak deg, og ler av det i fremtiden! Vi har alle gjort flaue ting, og jeg lever ihvertfall enda, selvom ørene blir varme når jeg tenker tilbake på enkelte ting jeg har gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Ouch:p hehe, ja dette kan du le av senere:p Hehe!

Hadde xen min sendt meg en slik mail som jeg viste han hadde sendt feil så hadde jeg antageligvis trodd at han hadde sendt den til meg med vilje(som en feil liksom) får å "vise seg/tøffe seg" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også trodd det var et tegn på å oppnå kontakt, men jeg hadde aldri i verden kalt ham patetisk.

ÅÅÅh, jeg visste det :kjefte: Var han som dumpet meg, så dette er pinlig. Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å svare tilbake, men å sende feil kan skje jo? ikke sant? (skjedde her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har også sendt feil. Dersom det kan trøste deg, var min feilsendte melding av langt verre karakter enn din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
fortell!

Det var en langt-over-kanten-melding om klær, manglende plagg og sånt. En direkte invitasjon til moro. Skulle sendes til ny kjæreste, ble sendt til eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*
Det var en langt-over-kanten-melding om klær, manglende plagg og sånt. En direkte invitasjon til moro. Skulle sendes til ny kjæreste, ble sendt til eksen.

Hahaha, uff!

Ts: Må nok si at jeg hadde trodd den var "feilsendt" med vilje. Har nok fått et par sms-er selv hvor jeg har tenkt det.. men da har jeg svart som en normal person, ikke kalt fyren patetisk.

Vanskelig å svare noe lurt for å gli unna den her, du må vel bare se på det som en pinlig greie som du vil le av om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har mottatt en slik en av eksen min. Skulle til nydama.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, sånt KAN jo skje! Min telefon ringer for eksempel til folk fra lommen. Samme greie. Og den HAR ringt til menn jeg har har "spilt spill" med og da er det også dumt, spesielt når man spiller hard to get og telefonen ringer midt på natta til mannen. Så han kan ikke automatisk anta at den var sendt med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pc var skikkelig treig i går av typen når du f.eks. trykker på "back"-knappen, så henger skjermen bare og funksjonen utføres etter kanskje 10-15 sekunder. Vel, sånn var det når jeg skulle sende mail i går. Jeg gikk inn i adresselisten for å finne en adresse og "kopierte" denne. Det jeg ikke visste var at jeg hadde kopiert 5 andre samtidig (fordi pilen beveget seg så sakte på skjermen og jeg ikke kunne se hva jeg hadde "kopiert"). Jeg limte inn det jeg trodde var den riktige adressen, men siden jeg var såpass utålmodig med pc-en, gadd jeg ikke å sjekke adresselinjen etterpå, fordi den innlimete teksten dukket ikke opp der med en gang, men begynte å skrive teksten med en gang. Og pushed på send.

Mailen var om det "kule" arrangementet jeg skulle på, at det skulle være kjendiser der og bla bla og jeg inviterte hun som mailen var ment for sammen med meg.

Selvfølgelig trodde eksen min at jeg hadde sendt den ved en "feil", sendte meg en mail selv i dag og kalte meg patetisk, at jeg tror jeg kan imponere ham med kjendiser osv osv.

Vi er begge i slutten av 20-årene.

Jeg føler meg litt dum nå. Han tror jo virkelig at jeg prøvde å tøffe meg. Overreagerer jeg? Hadde dere trodd at den var ment for ham hvis dere var ham? Synes dette var ubehagelig. Føler meg litt som en stalker nå

Er vel bare å sende en melding om at meldingen var feilsendt og ikke ment til exen. Det pleier jeg å gjøre når jeg sender noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jo bare beklage at mailen ble feilsendt og skrive at det ikke kommer til å skje igjen. Så sletter du han fra kontaktlisten din. Da har i hvert fall du opptrådt høflig og dannet, mens han har vært frekk og uhøflig. 1-0 til deg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...