Gå til innhold

Kva treningsapparat vil de anbefale å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Shady Lady
Skrevet

Heisann :)

Har lyst å kjøpe meg eit treningsapparat til å ha heime i leiligheta, men veit ikkje kva.

Vil ha eit som går på fettforbrenning og kondisjon.

Bør ikkje vere veeeeldig stort og "tungt", då det bør vere muleg å gøyme det litt vekk i ny og ne, -utan å få hjelp av tre sterke naboar ;)

Pris opp til 6000kr cirka.

Kva har du heime, og kor fornøgd er du med det?

Nokon gode forslag? Gjerne med link :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min personlige erfaring: alt, unntatt tredemølle, blir klesstativ. ;)

Jeg har hatt ergometersykkel, elipsemaskin, styrkebenk, "crosstrainer".... alt har gått på loppemarked etter noen måneder/år.

Nå har jeg tredemølle, og den er flittig i bruk. :)

(Den kan slås sammen og flyttes uten alt for store anstrengelser.)

Gjest Shady Lady
Skrevet

Okey! Takk for svar :)

Har egentlig mest lyst på tredemølle. Men har høyrt/lest at viss ein skal få ei skikkelig tredemølle, så blir den veldig dyr og veldig stor (for at den skal vere stabil osv), så eg hadde egentlig slått det ifrå meg.

Har du noko merke/modell du vil anbefale?

Gjest Gjest_Viren_*
Skrevet

Jeg har en elipsemaskin, den har jeg hatt i 3 år. Jeg bruker den 2-3 ganger i uka, og er kjempefornøyd med den. Hadde jeg hatt plass hadde jeg kjøpt en tredemølle i tillegg.

Skrevet

Jeg har en litt fancy spinningsykkel, og den er jeg veldig fornøyd med. Det går ikke an å slå den sammen, da, men den tar ikke så fryktelig stor plass.

Tredemølle kan bråke en del, vær litt obs på det om du har naboer som bor under deg. Om du skal ha en tredemølle, ville jeg kjøpt en hvor man kunne stille helningen automatisk. Slik at du kan variere om du vil løpe i oppoverbakke eller ei uten å måtte klatre av og løfte og herje og styre. Vær litt obs på at løping belaster leddene i langt større grad enn sykling og elipsemaskingåing.

Skrevet

Har ellipsemaskin og er veldig fornøyd, anbefales! :)

Gjest Shady Lady
Skrevet

Er det stor forskjell på ulike typar ellipsemaskiner? Og kva bør eg eventuelt vere oppmerksam på når eg skal kjøpe ei?

Men har som sagt mest lyst på tredemølle då. Er berre redd det blir veldig skranglete og for smalt/kort springeband viss ein ikkje har tenkt å legge altfor mykje pengar i det.

Har lurt litt på den her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...