Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Fra kjæresten, venninnen/kameraten eller en ukjent? Jeg for min del tar nok komplimenter fra venninner eller andre jenter mest til meg, for jeg vet hvor kritiske jenter er og hvor mye detaljer de legger merke til ved en. En kjæreste er jo glad i deg, så han vil synes du er fin "uansett" Hvordan er det med dere?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Blir glad for alle komplimenter, og føler veldig sjelden at de er gitt av falske mennesker for å smiske.
Gjest Gjest_Nina88_* Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Eg blir faktisk mest glad av komplimenter fra jenter eg bare kjenner litt, så lenge de faktisk er troverdige. For det er folk som eg vanligvis ikke forventer å høre positive ting fra, og da blir man ekstra glad Og som det er nevnt, jenter er ofte kritiske til andre jenter, og da er det kjekt når de kommer med komplimenter
Gjest Marlo Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 "Tror" bare på komplimentene fra samboeren, fordi jeg VET han er dönn ärlig med meg. Andre har en tendens til å väre litt rundere i kantene og kanskje ikke si det de egentlig syns.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg liker komplimenter fra kjæresten fordi de varmer langt inn i hjerteroten og komplimenter fra nære venner fordi jeg vet de er dønn ærlige. Komplimenter fra andre jenter er gøy det også, hvis jeg ikke føler det er høflighetsfraser på gang. Det jeg stoler minst på er komplimenter fra fremmede gutter, de går litt inn det ene øret og ut det andre. Kommer an på komplimentet og da!
Gummiloppa Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Av ukjente jenter faktisk. Føler det blir mer troverdig da
Gjest Nattvette Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Fra kjæresten, venninnen/kameraten eller en ukjent? Jeg for min del tar nok komplimenter fra venninner eller andre jenter mest til meg, for jeg vet hvor kritiske jenter er og hvor mye detaljer de legger merke til ved en. En kjæreste er jo glad i deg, så han vil synes du er fin "uansett" Hvordan er det med dere? De fra kjæresten betyr mest og de tar eg til meg, fordi eg veit han meiner det og fordi eg veit han elsker meg. De fra andre jenter betyr lite for meg, for eg aner ikkje om de faktisk meiner det eller bare er falske. De fra jenter og gutter som er gode venner av meg har eg større tro på.
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Andre har en tendens til å väre litt rundere i kantene og kanskje ikke si det de egentlig syns. Hvorfor skulle de gi deg komplimenter dersom de ikke mener det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå