Gjest Drittlei kunde. Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 I dag ligger Postbankens system nede igjen!!! Noe som fører til at jeg nok en gang ikke får utskrift ifra min egen konto.Det er vel den tjuende gangen dette skjer.Begynner å bli lei.Er mange som er misfornøyd med den banken der.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Går det ann å kreve erstatning ifra banken dersom sånne feil skjer gjentatte ganger.Det går mye tapt tid når man må forholde seg til en sånn bank.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Går det ann å kreve erstatning i fra banken dersom denne type feil skjer flere ganger? Det går mye tid tapt når man må forholde seg til en sånn bank.
Gjest Fornøyd Postbanken kunde Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 jeg er veldig fornøyd med Postbanken og deres kundeservice! At nettbanken er nede er selvfølgelig ikke det beste som skjer for oss kunder, men her er ikke Postbanken alene om å ha problemer. Har selv hatt dette problemet med andre bankers nettbanker. Men jeg har aldri fått så god hjelp som jeg har fått hos Postbanken sin kundeservice på telefon...:-)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er også veldig fornøyd med Postbanken. De har også kjempeservice når du har behov for det. Jeg er en meget aktiv bruker av nettbanken til Postbanken (er innom omtrent daglig), men det er ikke ofte jeg har opplevd noen problemer.
Gjest SmallTalk Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Isteden for å klage her, så burde dere kanskje heller bruke energien på å bytte bank, da?
Anglofil Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Synes Postbanken er en god bank jeg, men ville heller brukt energien min til å bytte bank, framfor å klage her. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 ...og jeg registrerer at av dere som nå forsvarer denne banken, så gjør en av dere det fler ganger (flere innlegg)....
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 ...og jeg registrerer at av dere som nå forsvarer denne banken, så gjør en av dere det fler ganger (flere innlegg).... Dette er ikke noe du kan vite. Jeg er gjesten som skrev et svar 01.10. kl 18.55, men har ingen ting med de andre innleggene i denne tråden. Mao. er det en registrert bruker og en gjest til som er positiv til Postbanken. Hvis du er ts kan det virke som du er skuffet over at du ikke får mer støtte enn du faktisk har fått.
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 Er stortsett en fornøyd bruker jeg også. En skjelden gang kommer jeg ikke inn, men det retter seg etter litt tid. Det eneste jeg ikke er fornøyd med, er den nye ekstra koden for sikkerhetens skyld, som dukker opp på siden når jeg skal logge meg inn: den er veldig, veldig vanskelig å få til å virke. Har gjerne mellom tyve og tredve forsøk, før jeg kan taste inn nummerene og personlig kode...slik skal det da ikke være. Java`en er oppdatert og alt. Skjønner ikke hva som kan være feil her. Noen andre som har problemer med dette?
Alison Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Er stortsett en fornøyd bruker jeg også. En skjelden gang kommer jeg ikke inn, men det retter seg etter litt tid. Det eneste jeg ikke er fornøyd med, er den nye ekstra koden for sikkerhetens skyld, som dukker opp på siden når jeg skal logge meg inn: den er veldig, veldig vanskelig å få til å virke. Har gjerne mellom tyve og tredve forsøk, før jeg kan taste inn nummerene og personlig kode...slik skal det da ikke være. Java`en er oppdatert og alt. Skjønner ikke hva som kan være feil her. Noen andre som har problemer med dette? Slik skal det ikke være. Jeg tipper at du har gått over til bank ID som de fleste banker har, eller skal, gå over til? Har du problemer bør du ta kontakt med banken. Det er sikkert noe som er enkelt å løse. Kan være lurt å ringe banken mens du sitter foran pc`n.
Gjest fornøyd bruker Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har veldig sjelden problem med Postbankens nettbank. Har vært kunde der i mange år og har brukt nettbanken siden den kom, en velsignet oppfinnelse. Det er en sjelden gang jeg ikke kommer inn, men det er ikke ofte i forhold til hvor ofte jeg er inne på nettbanken. Er man misfornøyd med en bank så er det fullt mulig å skifte til annen bank.
Gjest Lyh Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har også erfart at nettbanken har vært nede, men da pleier de som regel å skrive en beskjed noen dager før. De skriver vel en beskjed eller noe når du logger deg inn i nettbanken om at nettbanken er nede den og den dagen Så jeg er stort sett fornøyd
Alison Skrevet 4. oktober 2009 #14 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har også erfart at nettbanken har vært nede, men da pleier de som regel å skrive en beskjed noen dager før. Dette er planlagt vedlikehold/oppdatering som er nødvendig for alle nettbanker innimellom. Da er det ofte nødvendig å enten stenge hele tilgangen til nettbanken en periode, eventuelt å bare ha en begrenset tilgang slik at det f.eks. er mulig å betale regninger. Noe nedetid må en regne med uansett hvilken bank en har nettbank i. Å kalle en bank lite kundevennlig for at en ikke kommer inn i nettbanken en kort periode en sjelden gang er å overdrive kraftig. Hvis ts er så misfornøyd er det fritt frem for å bytte bank, men håper du ikke gjør regning med at du da ikke vil oppleve noe nedetid for nettbanken av og til. Da er jeg redd du vil bli veldig skuffet.
Gjest ts Skrevet 4. oktober 2009 #15 Skrevet 4. oktober 2009 ...og jeg registrerer at av dere som nå forsvarer denne banken, så gjør en av dere det fler ganger (flere innlegg).... Dette er ikke noe du kan vite. Jeg er gjesten som skrev et svar 01.10. kl 18.55, men har ingen ting med de andre innleggene i denne tråden. Mao. er det en registrert bruker og en gjest til som er positiv til Postbanken. Hvis du er ts kan det virke som du er skuffet over at du ikke får mer støtte enn du faktisk har fått. Nei,var ikke jeg som skrev innlegget som er datert 03.10.2009(oo:10). Har quotet innlegget du viser til over.Ikke jeg som skrev dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå