Gå til innhold

Gelatin og samarin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesiell tittel, men begge spørsmål er delvis matrelatert:

Hvor selger de Samarin? (Altså pulver mot halsbrann). Jeg vet om Sparkjøp, men den kjeden har ikke min venninne i sin by. Noen nettbutikker som har?

Og jeg ser etter gelatin uten smak. Har tittet i mange desserthyller siste dagene, når jeg har komt på det, men finner ikke. Så slo det meg når jeg kom hjem igår: Det står kanskje i bakehyllen, i butikker som har egne hyller for sånt? Eller er det ikke så lett å få tak i? Hva er prisen på en vanlig pakke, sånn ca?

Takker for alle svar :)

Skrevet

Gelatin står i bakehyllen ja, og koster 10-12 kr for en pakke :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Samarin fåes på matbutikken. Jeg jobber i en Spar-butikk, og vi selger ihvertfall Samarin.

Gelatin står i bakehyllen, ja. :)

Skrevet

Jeg skulle innom bunnpris før jobb og tror dere ikke at jeg så en pakke gelatin i hylla helt tilfeldig! var ved siden av juicen jeg skulle kjøpe likevel. Iblant har man flaks gitt! Og det kostet ikke stort mer enn 9-10 kr nei.

Jeg får be henne se i sine lokale matbutikker. Jeg har ihvertflal ikke sett dem i matbutikker før, men kanskje hun er heldig.

Takker for svar!

Gjest SmallTalk
Skrevet
Jeg får be henne se i sine lokale matbutikker. Jeg har ihvertflal ikke sett dem i matbutikker før, men kanskje hun er heldig.

Takker for svar!

Er det Samarinen du sikter til? I såfall så pleier den å stå sammen med vitaminer, tran osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...