Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en sommer med mye gåing i åpne sko, har føttene blitt skikkelig stygge. Sprekker på helene, og gul hud og det ene med det andre. Jeg har endelig fått bestilt en time hos fotpleier, men hvordan er dette? Jeg har aldri vært hos fotpleier før. Jeg har time i morgen, og gruer meg litt. Har alltid syntes at føtter er skikkelig ekkelt, og kan ikke tenke meg at noen skal drive å ta på føttene mine.

Pleier dere å gå til fotpleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke å gå ofte til fotpleier, men når jeg har vært der har det bare vært godt. Litt fotmassasje og deilig krem var heller ikke å forakte. Ingenting å grue seg for med andre ord :). Lykke til!

Skrevet

Men det kiler fryktelig når de holder på med tåneglene...

:wink:

Skrevet

uff, ikke si sånn,da..gruer meg enda mere nå :x

Skjønner ikke at noen orker å ha en sånn jobb, jobbe med tær.. :roll:

Skrevet

Jeg går ofte til fotpleie.

Ingenting å grue seg til. De gjør ingenting som er vondt. Det er bare deilig!

Mitt eneste problem er at jeg er veldig kilen på enkelte steder under foten. For å unngå at jeg hylskriker av latter og trekker til meg benet så klyper fotpleieren meg lett i den ene tåen de gangene hun behandler meg der hvor det kiler som verst.

Det hjelper! :D

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men fotpleie kan se skummelt ut første gangen. Særlig hvis du skal fjerne hard hud. Da bruker de gjerne en liten kniv som de skraper av meg, ikke vondt i det hele tatt, men kan virke skremmende. Ønsker deg ihvertfall lykke til, du har noe å glede deg til for det er så deilig med fotpleie :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...