Cayenne Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Skal ha meg ny telefon, og vil gjerne ha Nokia, siden det er det jeg er vant med. Ser på Nokia 5800, er det en grei telefon? VIl gjerne ha et ok kamera og mp3spiller/radio. Den ser jo litt stor ut (har bare sett på nettet), men vil ikke ha sånn kjempelliten telefon. Da finner jeg den aldri i vesken :gjeiper:
Diabla Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hei hei.. Jeg har akkuart kjøpt meg den.. Har alltid hatt Nokia så derfor jeg kjøpte den... Den var faktisk helt anderledes en det jeg var vant til, er en helt ny meny, men lærte meg den fort. hehe.. Jeg er ganske fornøyd med den jeg. Det som er veeeedlig fint med den er at man får ikke sendt meld mens man kjører, hehe.. siden det ikke er taster er det ikke lett å kjenne hva man trykker på.. så det er jo ganske safe da:)
Heart7086 Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøpte Nokia 5800 i mai/juni, og dette er faktisk den første tlf på lenge jeg har vært fornøyd med!! Det tok noe tid før jeg lærte meg å skrive på den(her er lange negler veldig greit.), og menyen kan ordnes akkurat slik du vil ha den. Kamera har jeg ikke prøvd veldig mye, men er OK når du er stødig på hånda. Litt urolig og du får "urolige" bilder(men er det ikke omtrent slik på alle tlf...?) Bra lyd er det på den, og super siden menyen skiftes om du skal ha den på høykant/liggende. I mld velger du om du skal ha små taster(likt det som er på et vanlig tastatur til PC) eller om du skal ha vanlig "tlf-modus". Er fornøyd jeg da:) Fortell oss hva du velger å kjøpe:)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har aldri vært så glad i noen av mine telefoner før, så 5800 kan trygt anbefales.
Cayenne Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Så bra at dere er fornøyd! Da tror jeg det blir en sånn en på meg Gjorde skikkelig bomkjøp forrige gang dessverre, så nå bytter jeg telefon etter mindre enn et år med den jeg har.. Litt 'luksus' :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå