Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg flyttet til et nytt sted for å sommerjobbe i juni. Selv om jobben er ferdig blir jeg her en stund til, selv om jeg føler meg litt klar for å stikke. Om to uker kommer søstra mi og vi reiser hjem sammen om tre uker, så jeg får nesten bare "holde ut"... Jeg bor hos en kamerat jeg har her, han stiller opp når det trengs og er en veldig allright gutt. Det har blitt litt kosing og roting mellom oss. Jeg er overhodet ikke interessert i forhold med han, og trodde ikke han var interessert heller. Men jeg har vært ute med en annen gutt i det siste, og har gitt/fått godnattkyss av han før vi har gått hjem. Har klina litt ellers og... Jeg har holdt meg litt unna kameraten min siden jeg driver litt med han andre, sluttet å ta initiativ til noe, men har noen ganger gjengjeldt når han har kysset meg. En kveld da jeg skulle ut med han gutten, sa kameraten min at han ikke ville at jeg skulle kysse han hvis jeg likte den andre gutten, og kom til å kysse han. "Har du allerede kyssa han kanskje?" spurte han, og ble sint da jeg sa ja. Ble ganske sjokkert da. Er jo ikke akkurat noe seriøst på gang med noen av de. Vi snakka ut etterpå og ting ordnet seg, han kyssa meg igjen selv om jeg var litt unnvikende. Noen dager etter laget den andre gutten et sugemerke ( ) på halsen min, kameraten min kommenterte det, men fortsatte å kysse meg. Han vet nå at jeg ikke har gitt slipp på han andre, selv om jeg fortsatt kysser kameraten min. Kameraten min fortalte at han gleda seg skikkelig til å komme hjem til meg etter jobb osv.. Han skal være med meg og søstra mi når vi drar hjem... Og det kompliserer ting! Det er viktig for meg å beholde vennskapet med han, men kommer det til å funke når han virker litt interessert i meg og ble sjalu pga den andre gutten? Forhold er helt uaktuelt, for vi er veldig ulike og det er ingen sånne følelser der fra min side... Det kommer ikke til å skje mye mellom meg og han andre gutten de ukene som er igjen, men jeg trives med å være sammen med han. Selv om praten ikke flyter helt lett alltid og jeg lurer litt på om han egentlig kanskje bare er ute etter sex. Noe han forresten ikke kommer til å få av meg! Det burde jeg kanskje gjøre han klar over, så han kan stikke hvis det er det han vil ha. Men hvordan sier jeg det? "Ute etter sex? Glem det! Ute etter å fordrive tiden i hyggelig selskap og bli bedre kjent? La oss fortsette!" Men tror det med han gikk litt i vasken av seg selv i går. Jeg møtte han, og vi hang litt før han skulle kjøre en kollega til flyplassen. Avtalte å møtes i kveld... Jeg gikk til stedet kameraten min pleier å henge og satte meg i fanget hans, siden det ikke var ledige stoler ved bordet. Vi holdt rundt hverandre. Etter en stund gikk han andre gutten forbi. De skulle tydligvis spise før de dro til flyplassen! Han vinka til meg, og jeg prøver å tenke tilbake for å huske ansiktsutrykket mitt. Jeg smilte forhåpentligvis, men følte meg: :dåne: og det vistes sikkert. Etterpå dro jeg, kameraten min og noen andre venner til et utested. Stemningen var god og jeg kyssa litt på kameraten min igjen. Vi er veldig ulike, jeg synes han sier og gjør mye merkelig. Jeg ble irritert av en ting han sa, men viste det ikke. Bare trakk meg litt tilbake. Samtidig hadde jeg hodepine og ville ikke være ute så lenge. Kameraten min sa at vi kunne dra etter en time. Da en time hadde gått, var vi der fortsatt. Jeg var ikke helt med i samtalen rundt bordet og ville hjem. Jeg snudde meg tilfeldig en gang, og der stod han andre gutten! :dåne: Så han fra siden, men ansiktet var mer mot meg. Tror han så meg og. Jeg gikk fort mot doen, hjertet banka. Nydelige gutten! Hva gjorde han her? Hadde han sett at jeg kyssa kameraten min? Alt håp ute! På vei fra doen, gikk jeg meg rett på han. Jeg prøvde å være som vanlig, smilte og spurte hvordan det gikk. Han sa det gikk fint og lurte på hvordan det stod til med meg... Tilbake til kameraten min og de andre var jeg enda mer innstilt på å dra hjem, det var igrunn de og. Kameraten min spurte hva som hadde skjedd. Hvorfor ville jeg plutselig hjem? Jeg sa at jeg hadde hodepine og at vi jo bare skulle være der i en time, nå hadde det snart gått to timer. Men han så jo at det var noe annet. Han så sikkert at jeg snakket med den andre gutten... På vei hjem var vi stille. Jeg sovnet fort. I dag tidlig var ting vanlige igjen. Han kysset meg før han stakk på jobb. Hva gjør jeg nå? Han andre gutten så at jeg satt i fanget til kameraten min, det er jo ikke så farlig. Men han så muligens at jeg kyssa han på det utestedet og... Jeg vet ikke! Aner ikke hvor lenge han stod bak meg, og hvor lang tid det tok før han så meg. Føler det blir så kleint å komme dit vi skulle møtes i kveld... Hva ville dere gjort? Jeg har ikke telefonnummeret hans, så kan ikke "sjekke stemningen". Å ikke møte han igjen hadde vært enklest, men jeg liker han jo da... Og så vil jeg ikke slutte å henge på stedet han jobber på. Det er et av stamstedene mine her i bygda. Hjelp!
NoAngel Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 som man reder ligger man...?? holde seg til en om gangen kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Du har ingen KJÆRESTE, mao du har INGEN å stå til rette for. Han som ble sinna da du kyssa en annen bør du holde deg UNNA, han er sikkert en veldig eiesyk type! Og han du ikke prater lett med og tror kanskje bare er ute etter sex bør du også holde deg UNNA. Hvis du vil fortsette og være sammen med en eller begge, og noen av de blir sytete; Sett de på plass! Du er ingen sin!
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 I dag ble jeg spurt av sjefen til han gutten, om å jobbe der! Jeg skal hjem om tre uker, men da blir det kanskje bare litt ferie, og så komme tilbake hit. Det vil si at jeg kommer til å se mye til han gutten fremover hvis jeg takker ja. Jøye meg... Nå sliter jeg veldig med å avgjøre om jeg skal gå til avtalt sted i kveld eller om jeg skal droppe det. Kanskje han ville blitt lettet hvis jeg ikke dukket opp? Kanskje han lurer på hvorfor i all verden jeg ikke kommer hvis jeg ikke dukker opp? Blir helt satt ut av meg selv jeg.. What a mess!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Er vennen din betatt av deg? Da bør du ta en prat med han hvis du ikke mener noe med kyssene du gir han. Han tror kanskje det kan bli noe mellom dere? Si at det er best hvis dere holder det på et vennskapelig plan, altså ikke noe kyssing/roting. Du bør gå ut ifra at den andre karen så at du kyssa vennen din. Blir teit å late som ingenting. Jeg ville snakka med vennen min først, gjort det klart at det er slutt på kyssing osv. Da er det fritt frem med den andre og du kan ærlig fortelle han at det ikke er noe mellom deg og vennen din, hvis han spør. Hvis han ikke nevner noe om vennen din, trenger ikke du heller å gjøre det!
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Vet sjefen til den andre gutten hva som foregår mellom dere? Det kan hende gutten vil stikke kjepper i hjulene og ikke vil "tillate" at du jobber der hvis du fortsetter å tulle sånn.
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Huff, hørtes stress ut Vet ikke jeg.... best å holde seg til en kansje, men er ikke like lett når signaler fyker ut i hytt& pine.. Ønsker deg iallefall masse lykke til:)
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Hva konkret kan jeg si? Ser for meg å bli kasta ut, at han ikke blir med når jeg reiser, og at vi blir uvenner. Neida, men litt rar stemning blir det nok. Og jeg sa det før jeg flyttet inn til han, at jeg ikke ville vi skulle kysse og styre, men så ble det slik alikevel.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 Du høres jammen ut som om du er like msart som en av mine ekser... Uansett, skal du kline med to, eventuelt pule dem, så får du være tøff i trynet. Si ting slik som de er og ta eventuelle konsekvenser med rak rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå