Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Tok en graviditetstest fordi jeg ikke hadde fått mensen. Men jeg tror ikke testen virket. Fulgte bruksanvinsningen til punkt og prikke. Brukte merket clearblue. Fikk en veldig svak vannrettstrek (altså tegn for ikke gravid). Det var så svakt at det var vanskelig å se. Men, det kom ikke noe utslag på kontrollvinduet. Tok en ny test fem dager etter; og fikk samme resultat. Hva betyr det? Kan jeg stole på at den er negativ?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Dersom det ikke kommer strek i kontrollvinduet har ikke testen virket. Enten er det noe feil med testen, ellers så har den ikke absorbert nok urin. Det er umulig å si om testen er negativ eller positv, den har ikke fått nok urin til å måle hcg nivået ditt. Eneste du kan gjøre er å ta en ny test. Les bruksanvisningen på nytt. Vurder å holde halve oppsugingsdelen i urin i stedet for å tisse rett på testen, jeg fikk tydeligst streker av denne metoden. Dersom du fortsatt er usikker - ta en tur til legen og test der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå