Gjest Gjest_Yummy_Mummy_* Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er sikkert ikke den eneste som har lest test av vintersko i foreldre&barn, men når jeg går til ecco sin hjemmeside får jeg opp at icebreaker ikke selges i Norge? Kan det stemme? Har de virkelig testet en sko som ikke selges i Norge (mener å huske at det også skjedde i fjor med en vinterdress)? De oppgir jo norske priser og alt. Eller er det noen her på KG som har sett dem i noen butikk?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har sett noen ecco-sko men ikke spurt spesielt etter disse. Men send en epost til Ecco og spør da vel.
Gjest Gjest_sommerfugel_* Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er sikkert ikke den eneste som har lest test av vintersko i foreldre&barn, men når jeg går til ecco sin hjemmeside får jeg opp at icebreaker ikke selges i Norge? Kan det stemme? Har de virkelig testet en sko som ikke selges i Norge (mener å huske at det også skjedde i fjor med en vinterdress)? De oppgir jo norske priser og alt. Eller er det noen her på KG som har sett dem i noen butikk? Jeg har også sittet på nett no for og finne ut hvor de selger disse skoene, så at de var best i test på Tv2 hjelper deg. Men jeg kan ikke se å finne de noen steder, Falkanger selger Ecco sko men kan ikke se og finne disse. Synes det er veldig merkelig, vurderer og send en mail til Ecco og Tv2 hjelper deg for og spørre de. Liten vits at de tester sko som ikke kan kjøpes.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Har dere sittet i fjorten dager og lurt på dette? Det er jo bare å sende en mail til Ecco eller Tv2...!!!!
MarianneE Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er sikkert ikke den eneste som har lest test av vintersko i foreldre&barn, men når jeg går til ecco sin hjemmeside får jeg opp at icebreaker ikke selges i Norge? Kan det stemme? Har de virkelig testet en sko som ikke selges i Norge (mener å huske at det også skjedde i fjor med en vinterdress)? De oppgir jo norske priser og alt. Mener det stemmer, og at grunnen til at det er slikt er at testene utføres i Sverige. Tror jeg....
Umuriel Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Mener det stemmer, og at grunnen til at det er slikt er at testene utføres i Sverige. Tror jeg.... Har også hørt det er svenske tester, både barnevogntestene og vinterutstyrtestene. Syns forøvrig testene er noe tull, de utelater en rekke kriterier som jeg mener er viktigere enn pris (som de ofte legger stor vekt på). Ikke dermed sagt at dyrt = best.
Umuriel Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er sikkert ikke den eneste som har lest test av vintersko i foreldre&barn, men når jeg går til ecco sin hjemmeside får jeg opp at icebreaker ikke selges i Norge? Kan det stemme? Har de virkelig testet en sko som ikke selges i Norge (mener å huske at det også skjedde i fjor med en vinterdress)? De oppgir jo norske priser og alt. Ja, det skjedde med Friends vinterdress i fjor. Coop hadde valgt å ikke ta de inn i sortementet sitt, kun et fåtall butikker som solgte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå