Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 hei er det noen som har bestilt hair extensions hos pilus i trondhjem, er det bra eller?
FantasDick Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har satt på asiatisk hår fra Pilus to ganger, og jeg var veldig fornøyd begge gangene. Dette håret er veld et billigste, så det trenger litt stell, men jeg synes det gikk helt fint og det holdt seg pent lenge. Hvilket hår er det du tenker på? Det finnes jo forskjellig hår og kvalitet o.l avhenger av hvilket hår du setter på.
Gjest jest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 jeg har socap håret, 50 cm.. men har du hatt noen problemer med levering og slikt?? bestil hår på mandag,med express(natten over) men idag torsdag ble det levert til posten..så er bare litt skeptisk,hehe
FantasDick Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Oi, beklager, jeg så ikke at det gjaldt bestilling! Jeg bor her selv, så jeg har desverre ingen erfaring med nettbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå