Gjest Eline Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Er det noen som har prøvd mafarge fra apoteket? Saken er at jeg liker å bake og dekorere kaker, men syntes de fargene som er på cacas er noe dyre. De en kjøper i matvarebutikken er helt ubrukelige (sølevann). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 Synes ikke de er så mye bedre enn de du kjøper i matvarebutikken. De man får tak i i utlandet er imidlertid mye bedre og billigere så man kan prøve seg litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 men matvarebutikkene har jo så dårlig utvalg i farger, det er jo bare gul, grønn og rød. jeg har kjøpt Cacas farger. svart, oransje, blå og hvit. trenger ikke så mange andre farger, for da bruker jeg vanlig fra matbutikk (fungerer fint det) eller blander med kakao, så får jeg forskjellige brunfarger. klem fra Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå