Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Ser litt på dette programmet på FEM kl 2130, Studio Fem. De bytter jo programledere fra uke til uke, men Astrid Gunnestad er til stadigvekk en person som forbauser meg litt. Er hun en mann? Hun er så veeeldig fjong og veldig høylytt og egentlig ganske motbydende, er nå min mening. Hun ser jo ikke uti ansiktet og har store kraftige ben, generelt sett en kraftig kroppsbygning..Er det en mann?
Lancelot Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Du sier noe der, kanskje hun egentlig er dragartist?
Poppzy Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hun er nok ikke det. Googlet henne og fant dette Wikipedia og Studio Fem Hun er 70 år og her helt klart parykk og mye sminke på seg. Endret 1. oktober 2009 av Poppzy
yoga Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg digger Astrid Gunnestad! Hun hadde ikke vært den samme likandes programlederen uten den herlige personligheten sin. Er også programleder på "Meggene" på p4
Blåklokke Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har lest at hun har tatt botox i ansiktet lenge før det ble "alminnelig", og resultatet på sikt ble ikke bra. Jeg har ellers lite sans for henne, synes hun spiller en påtatt sositetsrolle hele tiden, og stemmen og tonefallet irriterer meg veldig. Men jeg synes alle de andre damene i programmet er kjempeflinke og fine på hver sin måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå