Gå til innhold

Opptatt date, men sender mye sms?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forelska_*
Skrevet

Hei.

Jeg har datet en mann i snart tre uker nå. På den tiden har vi møttes to ganger og han har gitt meg mye komplimenter. Han snakker også mye om oss i fremtidsform. Eneste problem er at han har en jobb som krever mye av ham, i tillegg har han vært syk i en ukes tid. Så vi har ikke møttes på snart 1,5 uker. Men han sender mye sms. Vi har smskontakt daglig. Han ønsker meg en fin dag, spør hvordan jeg har det og forteller hva han driver med. Betyr det at han er interessert, eller er det en fin måte å dumpe meg på? Synes det er rart at han ikke ringer, liksom. Men så tenker jeg jo også at det er rart at han gidder å ta initiativ til å sende sms til en jente han overhodet ikke liker? Hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, synes det er litt rart at han ikke ringer hvis han er interessert i å fortsette kontakten med deg. Men som du sier så er det rart at han gidder å sende meldinger også.

Kanskje han har dame??

Skrevet

Kanskje han bare ikke liker å snakke i telefonen?

Det er det mange som ikke gjør!

Så jeg tror ikke du skal bekymre deg ;)

Skrevet

Jeg er en kvinnelig snakke-i-telefon-fobiker ;) Jeg misliker intenst å snakke i telefonen, og liker mye bedre å sende meldinger.

Og om han er mye opptatt, er det gjerne enklere for ham å "snakke" med sms, siden det kan foregå i stillhet, og han kan gjøre andre ting samtidig.

Skrevet

For meg høres det ut som om han holder deg "på vent".

Skrevet

Han har ikke dame, det vet jeg.

Ellers får jeg som sagt sms daglig. Han lurer på hva jeg gjør, mens han forteller om hva han gjør på jobb. Han er sjef i to butikker så det blir automatisk mye å gjøre.

Vet at han hater å snakke i telefonen. Men hvis han hadde savnet meg nok hadde han vell ringt?

Skrevet

Som noen allerede har sagt så er det mye enklere å holde kontakt med sms dersom man har mye å gjøre. Og når han i tillegg hater å snakke i telefon, som du selv sier, så er det stor sjanse for at han bruker sms som en måte å holde kontakten med deg på og å vise at han er interessert.

Jeg tror ikke han hadde giddet å sende sms til deg daglig dersom han ikke er interessert.

Skrevet

Hvis du vil at han skal ringe, så ring selv da vel.

Tipper han holder seg til sms, ihvertfall på jobb, da må han kanskje snakke med andre/følge opp andre og har lite tid å sette av til en telefonsamtale.

Men du kan jo sende sms og spørre om du kan ringe han f.eks. når han går fra jobb.

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet
Hei.

Jeg har datet en mann i snart tre uker nå. På den tiden har vi møttes to ganger og han har gitt meg mye komplimenter. Han snakker også mye om oss i fremtidsform. Eneste problem er at han har en jobb som krever mye av ham, i tillegg har han vært syk i en ukes tid. Så vi har ikke møttes på snart 1,5 uker. Men han sender mye sms. Vi har smskontakt daglig. Han ønsker meg en fin dag, spør hvordan jeg har det og forteller hva han driver med. Betyr det at han er interessert, eller er det en fin måte å dumpe meg på? Synes det er rart at han ikke ringer, liksom. Men så tenker jeg jo også at det er rart at han gidder å ta initiativ til å sende sms til en jente han overhodet ikke liker? Hjelp....

Han må jo like deg når han sender smser hver dag. Hvis dere ikke kjenner hverandre fra før så prøver han nok bare å ikke være for påtrengende. Bor dere langt fra hver andre? Hvor gamle er dere?

Skrevet
Han må jo like deg når han sender smser hver dag. Hvis dere ikke kjenner hverandre fra før så prøver han nok bare å ikke være for påtrengende. Bor dere langt fra hver andre? Hvor gamle er dere?

Jeg 22, han 30

En times tid unna. Begge har mye å gjøre.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Jeg 22, han 30

En times tid unna. Begge har mye å gjøre.

Men da er dere voksne mennesker begge to. 3 uker er kansje for tidlig å begynne å gruble på ting, men kansje han er usikker på deg og ikke vil "stresse" deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...