Gjest neverever Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Vi har vært sammen i 3 år. For en uke siden tok han meg på senga og erklærte at han ikke ville mer. Han har følt seg ulykkelig lenge og vil flytte til en ny by for å gjøre noe nytt til neste år uten meg. Vi har ikke hatt noe kjæresteforhold de siste månedene. Vi har knapt snakket sammen, men sovet i samme seng. Nå vil han kose mye med meg og før han la seg i dag sa han at han "ville sove sammen med meg". Vi har også hatt sex en gang etter at det ble slutt. Jeg skjønner ikke hva det er han vil. Han er så søt og hyggelig og vil kose med meg, men han vil ikke ha meg. Jeg synes det er på sin plass å kreve at han slutter å gi meg kjærtegn og å ligge inntil meg til en av oss finner et nytt sted å bo. Skjønner han ikke at denne leken forvirrer meg?
Becka Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Tja... Mest sannsynelig tenker han kun på seg selv. Jeg antar du forsatt har følelser for ham, og at dette var hans valg ene og alene. Da syntes jeg absolutt du skal være sterk og sette foten ned. Han er mann, klart han vil ha kos om han kan få det!
HulaHoop Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg forstår at du blir forvirret av det hele. Han vil nok fortsatt ha kosen og sex, selv om han ikke vil ha deg. Har ikke du mulighet til å flytte midlertidig til en venninne eller noen i familien da? På denne måten får du jo ting litt på avstand. Og så slipper du i hvert fall å sove i samme seng som han.
Gjest neverever Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Vi har hatt problemer lenge, mye p.g.a. min jobbsituasjon som er hektisk. Jeg har også nevnt at vi må jobbe med forholdet noen ganger, men jeg har aldri sett på det å gi opp som noe reelt alternativ. Jeg blir satt ut hver gang han klemmer meg. Jeg tenker at kanskje han blir værende hvis han får være nær meg. Men jeg er ikke dum og jeg har forstått det dere sier. Det er kosen han vil ha, ikke meg. Jeg har ingen venner som jeg føler meg nær nok til å flytte inn hos her. Han sover på sofaen midlertidig. Men det er så vanskelig å gå rundt ham. At han spør meg søtt om ting, sier at jeg er nydelig og at han er glad i meg. Han er nesten mer romantisk nå enn mens vi var sammen. Jeg blir gal. Men ja, jeg skal sette foten ned. Han får ikke tråkke mer på meg.
Tuline Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg tror det eneste du kan gjøre er å ta det opp med han. Uten at jeg vil skru opp forhåpningene dine (forstår det slik at du fortsatt vil ha han hvis du kunne?)kan jo dette også være hans måte å vise at han har ombestemt seg? Men at han ikke klarer/tør si det rett ut - og at han tror du forstår det hvis han bare oppfører seg som han nå gjør? Hvis ikke dette er tilfelle, må du gi han klar beskjed om at du setter pris på at han fortsatt bryr seg om deg, men at det gjør vondt når han skaper falske forhåpninger ved å si og gjøre som han gjør. Og at du vil at han skal slutte med det. Stor klem til deg! Håper dette ordner seg, uansett hva utfallet måtte bli.
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Han har ikke ombestemt seg. Det er bare koselig med kos og sex, selv om dere har slått opp og han ikke vil være i et seriøst forhold med deg. Det er ikke så veldig forvirrende egentlig, det eneste er at det er veldig egoistisk gjort av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå