Gå til innhold

beskyttelse/case til Iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt meg en ny Iphone, og lurer litt på om jeg burde kjøpe beskyttelse til å ha over skjermen? Eller holder det med å bare ha et "deksel" bak telefonen. Vil jo at den skal holde seg "ny" lengst mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil absolutt anbefale deg å beskytte skjermen! Min "gamle" 3G ble svært ripete og stygg, så min nye 3Gs har jeg spandert skjermbeskytter på:-)

Skrevet
Vil absolutt anbefale deg å beskytte skjermen! Min "gamle" 3G ble svært ripete og stygg, så min nye 3Gs har jeg spandert skjermbeskytter på:-)

Takk for svar :)

Jeg har tittet litt i butikker, det jeg har funnet er deksler å ha på bak. Hvor kjøpte du din skjermbeskytter?

Skrevet

Jeg oppdaterte akkurat fra 3G til 3Gs og har spandert både deksel til baksiden og skjermbeskytter. 3Gen ble såpass ripete og stygg etterhvert, og jeg klarte også å få noen større riper i skjermen, så jeg fant ut at jeg måtte beskytte den nye telefonen min bedre.

Skjermbeskytter og deksel/case får du bl.a. kjøpt hos Telebutikken, Spaceworld, Humac og Eplehuset. I tillegg er det mange som annonserer for dette på finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...