Gjest TS Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei Jeg har kjøpt meg en ny Iphone, og lurer litt på om jeg burde kjøpe beskyttelse til å ha over skjermen? Eller holder det med å bare ha et "deksel" bak telefonen. Vil jo at den skal holde seg "ny" lengst mulig.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Vil absolutt anbefale deg å beskytte skjermen! Min "gamle" 3G ble svært ripete og stygg, så min nye 3Gs har jeg spandert skjermbeskytter på:-)
Gjest TS Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Vil absolutt anbefale deg å beskytte skjermen! Min "gamle" 3G ble svært ripete og stygg, så min nye 3Gs har jeg spandert skjermbeskytter på:-) Takk for svar Jeg har tittet litt i butikker, det jeg har funnet er deksler å ha på bak. Hvor kjøpte du din skjermbeskytter?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg oppdaterte akkurat fra 3G til 3Gs og har spandert både deksel til baksiden og skjermbeskytter. 3Gen ble såpass ripete og stygg etterhvert, og jeg klarte også å få noen større riper i skjermen, så jeg fant ut at jeg måtte beskytte den nye telefonen min bedre. Skjermbeskytter og deksel/case får du bl.a. kjøpt hos Telebutikken, Spaceworld, Humac og Eplehuset. I tillegg er det mange som annonserer for dette på finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå