Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og kjæresten min har kranglet en del i det siste om helt tåpelige ting,

jeg vet seriøst ikke hva vi krangler om, hun bare finner på nye ting å kjæfte om hele tiden.

Vi kan sitte å snakke og kose oss, og plutselig vil hun ikke svare meg, og blir skikkelig avvisende.(noe som irriterer meg veldig)

Hver gang det skjer spør jeg om noe er gale eller om hun har det bra, men får lite til ingen respons fra henne.

Så kan hun plutselig begynne å kjefte på meg for ting som ligger langt tilbake i fortiden, eller ting hun aldri har sagt før, og si at hun har bedt meg om å ordne opp i det flere ganger.

Og det er da det værste kan begynne, da kan hun begynne å hakke på hvordan jeg ser ut og lukter, og mobbe meg for ting som hun vet at jeg ikke liker så gir hun seg ikke før jeg blir skikkelig lei meg.

Og å snakke om ka som har skjedd eller noe sånt vil hun aldri.

Skjønner ikke hvorfor en jente som har gått med på å bli kjæresten min og sier hun er så glad i meg kan finne på å gjøre noe sånt?

Jeg har alltid vært snill og god mot hun, og det som jeg mener er den perfekte kjæreste, så hvorfor gjør hun dette?

Noen som har noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har et råd! Kom deg vekk!

Ok, kanskje ikke det du ville høre. Jeg kan kjenne igjen oppførselen hennes. På meg virket det som om hun prøver å provosere deg. Du skriver du er en snill og god kjæreste, og det tviler jeg overhodet ikke på. Kanskje litt for snill? Hvor ofte har du kjeftet på henne for noe?

Det er galskap at det skal være sånn, men du må rett og slett sette foten ned. Hun er sikkert ikke noe ondt menneske, men det hun gjør mot deg er virkelig slemt. JEG har vært der. I mitt tilfellet, så var jeg sammen med en, som jeg ikke var ordentlig forelsket i. Det er første grunn for at jeg begynte som jeg begynte. Det andre var, at han var altfor snill, og gav meg aldri noe motstand på noe. av og til kunne det virke som han gav blaffen. Men i hans sitt hode, så skjønte han jo ikke hva som foregikk. Og han ble jo temmelig lei av mine "utbrudd". Jeg fremprovoserte krangler stadig vekk. Jeg hang meg også etterhvert oppi hvordan han gikk kledd, hvordan han så ut. Men faen, hvem gjør det med noen man er forelsket i?? Til en viss grad er det jo lov, men man føler på på seg om det er snillt eller ondt.

Du må som sagt sette foten ned. Du kan ta det neste gang hun begynner å hakke på deg. Bare få NOK. Og si at nå har du holdt ut lenge nok med dette her, og spør hva faen som er problemet. Om hun ikke kan svare, blir snurt eller whatever, så GÅR du.

Det er mitt råd. Lar du henne herse med deg, så vil hun forsette å herse med deg. Det er et sjansespill, men jeg kan love deg, at dette vil ende uansett til slutt, om du ikke gjør noe.

Håper dette var til hjelp! :)

Skrevet

Jeg mener også at du skal gi opp dette forholdet. Dump henne når hun minst aner og gjør det på en sleip måte.

Du fortjener ikke en som river deg ned, før du vet ordet av det er du ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...