Gå til innhold

Samboer kveler meg

Anbefalte innlegg

Gjest Får ikke puste
Skrevet

Vi ha vært sammen i ca 1,5 år og nå har samboer lagt alle planene. Når vi skal gifte oss, når vi skal kjøpe hus sammen, hvor det er "bra" barnehager og skoler osv osv.. han har planlagt det perfekte a4 liv. Hjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeelllllpppppppppp!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:Hehe:

I see.. er du gutten eller jenta?

OK! Nå opdaget jeg at du allerede hadde skrevet det i innlegget. Jeg er faktisk litt overrasket over at det er gutten i forholdet som er mest på planleggingsida. Jeg var temmelig overbevist om at det var omvendt. Men til poenget; det er jo varierende hvordan man er som person da i forhold til dette med å være en planlegger. Jeg er det selv og jeg drev nok med nøyaktig slik planlegging som du beskriver med de første kjærestene jeg hadde.... 18-22 år...men det ble ingenting av. Du må gi oss litt mer å ta utgangspunkt i; alder ++

Endret av annipanni
Skrevet

Kanskje på tide med en alvorsprat? Er farlig å jatte med på sånt for å være grei. Nå vet jeg ikke hvor gammel dere er eller noe, men etter 1,5 år så er det greit å vite hvor den andre står i forhold til slikt. Synes jeg hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...