Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Ja, idag har det blitt offentliggjort at Voice of Europe skal legges ned. Det synes jeg er trist, for de har mye fine klær til en rimelig pris. Det er selvfølgelig også trist for alle de ansatte. Når det er sagt, så lurer jeg selvfølgelig på om det skal være noen form for salg der og når det eventuelt begynner. Er det noen som vet? (Og finnes det andre butikker som selger merket C-girl? Synes de har mye bra )
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Det er jo ganske sansynlig at de kommer til å kjøre salg. Men de venter vel til nærmere "nedleggingstid" Forrige uke var jeg innom en voice butikk og de hadde 50% på hele butikken, men det var kun en dag. Ja de har mye fint, og jeg liker også at de selger jean paul for kvinner. Men det blir det jo slutt på nå
Anglofil Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Da jeg var innom en Voice of Europe for rundt en uke siden, hadde de salg på alle varer i butikken, som f. eks "kjøp fem plagg for 100 kr" osv. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Var salg på den butikken jeg gikk forbi i dag, såpass mye at man la merke til at det var mindre klær der... (Alt var satt ned)
Gjest ?? Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 skal alle voice of europe butikkene legges ned???? :s
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Var salg på den butikken jeg gikk forbi i dag, såpass mye at man la merke til at det var mindre klær der... (Alt var satt ned) Hvilken var dette? Jeg bor i Oslo, så hvis noen kan tipse meg om en butikk det er salg på der, blir jeg veldig glad. Takk for svar til dere andre også!
Swirly Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Så dumt! Noen som vet hvorfor de legger ned? Dette er jo en superfin butikk, som virker som gjør det bra.... Blir glad for salg selvsagt, men kjip hvis den forsvinner helt!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Så dumt! Noen som vet hvorfor de legger ned? Gruppen som driver kjeden taper for mye penger på den.
Gjest Hanne Maren Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Så dumt! Noen som vet hvorfor de legger ned? Dette er jo en superfin butikk, som virker som gjør det bra.... Blir glad for salg selvsagt, men kjip hvis den forsvinner helt! Voice of Europe har lenge vært svakeste ledd i Voice-konsernet. Der Boys, Vic og Match generelt tjener gode penger, har Voice såvidt gått i null. Derfor legges kjeden nå ned. Det som er rart, er at de ikke har gjort det tidligere - ev. at de ikke ventere et års tid. De har nettopp brukt store summer på å pusse opp butikkene og utvikle nytt designkonsept, og så gir de det knapt et halvår. Veldig rart. Ville tro de ønsket noe igjen for investeringene. Regner med at det blir en form for opphørssalg, men ikke på alle varene. De mer eksklusive varene (type Jean Paul) samt basisvarer tipper jeg blir overført til Vic og Match, som allerede fører mye av de samme varene, og så blir det sikkert opphørssalg på de mer spesielle tingene fra varebeholdningen. I prinsippet skal de ha lagt ned eller ha gjort om butikkene innen julehandelen setter inn, så det bør jo skje noe raskt...
Gjest Gjest_sleepy_* Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Typisk at de legger ned og har salg nå som jeg går høygravid... Og jeg som er så glad i voice...
Anglofil Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Voice of Europe har lenge vært svakeste ledd i Voice-konsernet. Der Boys, Vic og Match generelt tjener gode penger, har Voice såvidt gått i null. Derfor legges kjeden nå ned. Det som er rart, er at de ikke har gjort det tidligere - ev. at de ikke ventere et års tid. De har nettopp brukt store summer på å pusse opp butikkene og utvikle nytt designkonsept, og så gir de det knapt et halvår. Veldig rart. Ville tro de ønsket noe igjen for investeringene. Regner med at det blir en form for opphørssalg, men ikke på alle varene. De mer eksklusive varene (type Jean Paul) samt basisvarer tipper jeg blir overført til Vic og Match, som allerede fører mye av de samme varene, og så blir det sikkert opphørssalg på de mer spesielle tingene fra varebeholdningen. I prinsippet skal de ha lagt ned eller ha gjort om butikkene innen julehandelen setter inn, så det bør jo skje noe raskt... Enig, synes også dette er rart. Uansett, da jeg var på en slik butikk for noen dager siden var det opphørssalg av alt, også Jean Paul osv. Leste et sted at det blir Vic, Match og Boys som vil ta over de butikkene som tidligere har vært Voice. Mvh Yvonne
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ser hvor jeg skal shoppe en del julegaver i år. Hurra for opphørssalg \o/
Gjest Hanne Maren Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Enig, synes også dette er rart. Uansett, da jeg var på en slik butikk for noen dager siden var det opphørssalg av alt, også Jean Paul osv. Leste et sted at det blir Vic, Match og Boys som vil ta over de butikkene som tidligere har vært Voice. Mvh Yvonne OK, det hadde jeg ikke trodd. Vanligvis er de ganske gniene på Jean Paul-varene sine. Alle butikkene nevnt ovenfor er fra samme konsern. Idéen er å gjøre om flest mulig Voice-butikker til Boys, Vic eller Match. Ulempen er at mange Voice-butikker i dag ligger i nærheten av en av disse kjedene, gjerne vegg-i-vegg på shoppingsentre. Og da tror jeg ikke de ønsker å skape en slik kunstig konkurranse for seg selv. Det er i dag 77 Voice-butikker på landsbasis, og jeg tviler på at mer enn halvparten av dem blir gjort om, ev. flytter kanskje Boys/Vic/Match inn i lokalene til Voice. Personlig kommer jeg ikke til å savne Voice, synes klærne har hat for dårlig kvalitet. Kjipe stoffer og raknende sømmer har vært gjengangere på klær jeg har derfra. Men jeg synes veldig synd på de ansatte, som ikke fikk beskjed om nedleggelsen før en time innen pressemelding ble sendt ut. Mange endte opp å høre det fra venner, eller til og med fra kunder (kilde: http://e24.no/jobb/article3297082.ece ). Groteskt. Håper de får en myk overgang til en annen kjede, eller finner seg en ny jobb. Kanskje helst det sistnvente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå