Gå til innhold

Lokale utenfor Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal gifte meg neste sommer og lurer på om noen av dere har tips til lokale i Oslo-omegn?

Jeg ønsker et sted uten skjenkebevilling og som ikke stenger dørene før tidligst kl 03. Drømmen er et sted hvor gjestene kan overnatte enten på stedet vi har festen/middagen eller i umiddelbar nærhet (dvs gangavstand :) ).

Har noen et godt tips til et slikt sted i Oslo-området? Vi ønsker ikke i Oslo by da vi ikke har funnet lokaler som er uten skjenkebevilling eller er uhorvelig dyre. Vi tenker oss opp til en time med bil utenfor Oslo eller noe i den duren.

Takknemlig for alle tips :)

Mvh Elin

Endret av elinb
Videoannonse
Annonse
Gjest Glasset
Skrevet

Hei.

Vi giftet oss nå i september på Drengsrud gård i Asker. Supert sted! Hadde fantastisk mat fra Foodoccasion, og ordnet drikke, kaker og snacks selv. Mulighet for å leie 2 leiligheter a 6 personer i hver på Drengsrud + dobbeltrom etter ønske.

Veldig godt fornøyd med fotografen også, brukte Catchlight som holder til i Bærumsveien.

Skal gifte meg neste sommer og lurer på om noen av dere har tips til lokale i Oslo-omegn?

Jeg ønsker et sted uten skjenkebevilling og som ikke stenger dørene før tidligst kl 03. Drømmen er et sted hvor gjestene kan overnatte enten på stedet vi har festen/middagen eller i umiddelbar nærhet (dvs gangavstand :) ).

Har noen et godt tips til et slikt sted i Oslo-området? Vi ønsker ikke i Oslo by da vi ikke har funnet lokaler som er uten skjenkebevilling eller er uhorvelig dyre. Vi tenker oss opp til en time med bil utenfor Oslo eller noe i den duren.

Takknemlig for alle tips :)

Mvh Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...