Gå til innhold

Forlovere under vielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere dette under vielsen når det er flere enn 1 forlover? Har bare vært gjest i bryllup med 1 forlover, men jeg har 2 og lurer derfor på, kan begge sitte opp sammen med meg ved alteret, eller må jeg velge en av de? Vil jo gjerne ha begge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan gjorde dere dette under vielsen når det er flere enn 1 forlover? Har bare vært gjest i bryllup med 1 forlover, men jeg har 2 og lurer derfor på, kan begge sitte opp sammen med meg ved alteret, eller må jeg velge en av de? Vil jo gjerne ha begge...

Det pleier å gå helt greit at begge to kan sitte sammen med deg ved alteret. Bare nevn det for presten og kirketjeneren setter inn en ekstra stol. Har aldri opplevd at dette skulle være vanskelig :)

Skrevet
Det pleier å gå helt greit at begge to kan sitte sammen med deg ved alteret. Bare nevn det for presten og kirketjeneren setter inn en ekstra stol. Har aldri opplevd at dette skulle være vanskelig :)

Men hvordan blir det når forloverne skal bytte plass med brudgommen?

Skrevet
Men hvordan blir det når forloverne skal bytte plass med brudgommen?

Da flytter vel enkelt og greit bare den ene på seg? ;)

Vi skal stå, så hos oss blir det ikke noe problem med plassen.

Skrevet
Da flytter vel enkelt og greit bare den ene på seg? ;)

Vi skal stå, så hos oss blir det ikke noe problem med plassen.

Jeg tenker på hvis man har mer enn en forlover. Da må vel brudens forlovere ta en stol med seg når de flytter seg?

Skrevet
Jeg tenker på hvis man har mer enn en forlover. Da må vel brudens forlovere ta en stol med seg når de flytter seg?

Skal ikke brudgommen også ha to? Og gjør det egentlig noe om det sitter igjen på "feil" side?

Skrevet

Vi byttet ikke plass, satt på hver vår side etter vielsen også. Hvis man skal bytte er det vel bare å sørge for at det står en ekstra stol på brudgommen sin side også! Er ikke så heldig å begynne å ommøblere der oppe underveis... ;)

Skrevet

Hos oss flyttet ikke forloverne seg, men derimot tok min far min nyblivende manns plass etter at vi var gift. Men vi hadde altså våre foreldre ved alteret.

Skrevet

dette lurte jaggu jeg også på! for jeg har 2 folovere mens han har 1. men tror jeg går for å ha en ekstra stol stående på mannens side slik at forloverene flytter seg slik at jeg og min mann sitter sammen :)

Skrevet

Jeg hadde to forlovere, sambo hadde bare én. Vi satte en ekstra stol ved siden av sambo og hans forlover slik at når mine forlovere byttet side så var det stol til begge to. Det sto altså tre stoler på hver side hele tiden. Fungerte bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...