Gjest Nope Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 har en guttunge på 15 år som trenger lesebriller,dekker nav det,eller er ikke det av så stor "nødvendighet" for at han trenger det i hverdagen? (skjønte ikke så mye av det som sto på nav sine sider)
juliane Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Hvis det er vanlig nærsynthet/langsynthet dekker ikke NAV det nei, dessverre. Tør ikke begynne å regne på hvor mange tusen jeg har brukt på briller de 25 årene jeg har levd.
PecanPie Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Tror nok ikke NAV dekker det. Jeg skulle gjerne ha fått dekket mine årlige utskiftiner av brilleglass, men den gang ei.
Strix Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 De fleste må vel dekke sånt selv. Har aldri hørt noen få dekket lesebriller av Nav.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Hvorfor skulle han få det? Alle betaler vel (vanlige) briller selv?
Strix Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Du kan lese informasjonen til søknadsskjemaet for støtte til utgifter til briller hos barn under 18. Der står det hva som er kravene: Her
ringblomst Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor ikke høre med optikeren om han går under kravene til NAV for å få dekket brillen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå