Gå til innhold

reise som blir avblåst

Anbefalte innlegg

Gjest gjest tina
Skrevet

Hei....

jeg må få ut litt frustrasjon her ...

vi hadde bestilt tur til tyrkia neste sommer med nazar reiser.

Denne turewn bestillte vi på juni og da fikk vi beskjed om at det ikke var mange plasser igjen...dagene gikk og barna som skulle være med gledde oss til denne ferien med 14 dager med sol og varme,men den gang ei.

Igår fikk vi en telefom i fra nazar om at den reisen måtte kansuleres på grunn av de nedi tyrkia skulle leie bort hotellet i 3 uker neste år og selvfølgelig nå vi skulle dra da,så da ble det ingen tur på oss .men vi kunne få et annet hotell da til 6000 dyrere i samm tidsperiode.Reisebytået dekker ingenting av dette og vi sitter i gjen med at det frister ikke å besstille reiser i gjenom dem i gjen og dårlig kundebehanling spør du meg ...vi kunnehelle ikke flyte reise datoen på grunn av utak av ferie...så vi var meget skuffet kan man si....så enden på visa er at vi har nødt til å finne et annet reisemål... å vi som hadde gledet oss sånn.

Etter mitt skjønn så mener jeg at nazar reiser skulle betalt mellomlegget vårt men nei da.... :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegget ditt er litt uklart, så jeg får ikke helt tak i hva som har skjedd egentlig.

Har dere fått tilbud om å få alle pengene tilbake? Eller kun tilbud om å "oppgradere" til et annet hotell?

I og med at det er så lenge tid så ser jeg ikke det helt store problemet hvis der faktisk får tilbake alle pengene. Jeg skjønner at det selvsagt er skuffende hvis dere har innstillt dere på akuratt dette hotellet, men nå er et jo nesten et helt år til neste sommer så det burde være null problem å finne et annet tilbud i den tilsvarende perioden.

Slike ting kan dessverre skje, særlig når man booker lang tid i forveien. Kjedelig, men når det nesten er et år til ferien så er det da på ingen måte noe som bør ødelegge ferien deres.

Skrevet

Kjipt. Var det Pagasos World også eller?

Det var et fantastisk hotell, var der i juli/august.

Men Nazar har jo mange andre flotte hoteller også da, sikkert mulig å finne noe like flott:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...