Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tips til bra klesbutikker for gutter/menn, alder 30 år.. i london?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags klær er det snakk om, da? Dresser og skjorter eller mer avslappede klær?

Skrevet

French Connection, Banana Republic, Massimo Dutti... De har hvertfall mye fint. Kanskje litt klassisk stil.

Også finnes det jo Abercrombie-butikk der (skrives det sånn...?), om det er interessant. Og Urban Outfitters er litt kulere. Ellers er Carnaby Street og Neal Street gater å sjekke ut!

Vet også at Selfridges er populært. Der finner du mange merker samlet på ett sted.

Kule skobutikker finner du bl a østover på Oxford Street fra Oxford Circus.

Gjest Gjest_mæda_*
Skrevet
Hva slags klær er det snakk om, da? Dresser og skjorter eller mer avslappede klær?

dt er snakk om hverdagsklær,

Skrevet

prøve rpå nytt, innlogget. det er hverdagsklær (avslappet mote) til greie priser ( sånn litt over H&M priser)

Skrevet

Da vil jeg si at av de Bex nevner er vel FCUK, Banana Republic, Urban Outfitters og muligens A&F de mest aktuelle. I tillegg har du Topman, Zara, Next, kanskje Designers at Debenhams (litt høyere prisklasse igjen). Mannen min kjøper undertøy på M&S (jeg også, for den saks skyld), samt slips og dresstilbehør. Ellers har H&M litt ulikt utvalg i forskjellige land, så jeg ville tatt en titt der også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...