mæda Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 tips til bra klesbutikker for gutter/menn, alder 30 år.. i london?
*Joyce* Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Hva slags klær er det snakk om, da? Dresser og skjorter eller mer avslappede klær?
Bex Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 French Connection, Banana Republic, Massimo Dutti... De har hvertfall mye fint. Kanskje litt klassisk stil. Også finnes det jo Abercrombie-butikk der (skrives det sånn...?), om det er interessant. Og Urban Outfitters er litt kulere. Ellers er Carnaby Street og Neal Street gater å sjekke ut! Vet også at Selfridges er populært. Der finner du mange merker samlet på ett sted. Kule skobutikker finner du bl a østover på Oxford Street fra Oxford Circus.
Gjest Gjest_mæda_* Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Hva slags klær er det snakk om, da? Dresser og skjorter eller mer avslappede klær? dt er snakk om hverdagsklær,
mæda Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 prøve rpå nytt, innlogget. det er hverdagsklær (avslappet mote) til greie priser ( sånn litt over H&M priser)
*Joyce* Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Da vil jeg si at av de Bex nevner er vel FCUK, Banana Republic, Urban Outfitters og muligens A&F de mest aktuelle. I tillegg har du Topman, Zara, Next, kanskje Designers at Debenhams (litt høyere prisklasse igjen). Mannen min kjøper undertøy på M&S (jeg også, for den saks skyld), samt slips og dresstilbehør. Ellers har H&M litt ulikt utvalg i forskjellige land, så jeg ville tatt en titt der også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå