Gå til innhold

MALM senger fra IKEA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det kommer ann på hvilken madrass man bruker :søvn:

Man må kjøpe madrass og bunn/rammemadrass vedsiden av så da velger man jo selv mykhet, type madrass ol.

Skrevet

Jeg er fornøyd med den senga, har den i hvitt. Vi valgte de dyreste madrassene, og regulerbar mykhet på sengebunnen.

Skrevet

Helt greie så lenge du investerer i en god overmadrass.

Vi valgte å kaste ut vår ikea seng og kjøpe en skikkelig kontinentalmadrass fra Jensen i det vi begge var i full jobb og følte vi kunne ta oss råd til det. Selv om vi følte vi hadde sovet godt var dette en helt annen verden. Det er en enorm forskjell mellom den beste ikea sengen og en kontinentalseng fra 15 000 og oppover. (beste fjærtype)

Så konklusjonene - helt grei seng å ha dersom du lever på budsjett.

Skrevet
Helt greie så lenge du investerer i en god overmadrass.

Så konklusjonene - helt grei seng å ha dersom du lever på budsjett.

Malm er en sengeramme, ikke en madrass !

Malm påvirker ikke ligge komfort, det er det madrassen som gjør.

Så dine kommentarer gjelder ikke sengen MALM, men sansynligvis IKEA sine madrasser. To forskjellige ting.

Kvaliteten på Malm er god, og står ikke tilbake i forhold til andre leverandører.

Kombinerer du denne med en god madrass, har du en topp seng.

Skrevet

Vi har denne. JEg kjøpte en slik da jeg flyttet hjemmefra, og da jeg etterhvert flyttet sammen med kjæresten hadde han den samme. Jeg har altså hatt to slike senger, og begge har knirket som fy!!! Vi skal ha ny når vi har råd, pga knirkingen. Ellers er den helt grei, er jo som sagt madrassen det komme an på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...