Nebel Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei Jeg lurte på om noen har tips til presset blush? Jeg har allerede Nars Orgasm, så kunne gjerne tenkt meg en uten så mye glitter for litt variasjon
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Kjøpte en presset fra MAC i sommer, har brukt den daglig siden da, og den ser fremdeles nesten ubrukt ut. Snakk om kompakt! Kostet ikke all verdens og varer lenge. Veldig fornøyd med den.
Nebel Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Kjøpte en presset fra MAC i sommer, har brukt den daglig siden da, og den ser fremdeles nesten ubrukt ut. Snakk om kompakt! Kostet ikke all verdens og varer lenge. Veldig fornøyd med den. Hva slags farge har den, og kan den kjøpes på nett? (bor ikke i Oslo desverre)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg trenger veldig rosa blush, så denne er.. veldig rosa. Men de finnes i alle farger. Du kan jo be noen kjøpe i taxfree/søke rundt på nett? Kan sjekke senere i dag. (Jeg så faktisk på den i morgest og kunne bekrefte for ørtende gang at den fremdeles ser ubrukt ut, haha)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg bruker en rosa en fra The Body Shop. Er veldig fornøyd med den. Gir en frisk og fin farge. -------------------------- <3 annieaa
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 åååh jeg tror du vil like en blush jeg har fra Jane Iredale som heter Tawny. Jeg også har Orgasm fra Nars, men føler akkurat som deg at den er litt mye noen ganger.. og da elsker jeg denne. Den gir en mer naturlig farge, for den er ikke fullt så rosa i den grad, mer dusen liksom..
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 åååh jeg tror du vil like en blush jeg har fra Jane Iredale som heter Tawny. Jeg også har Orgasm fra Nars, men føler akkurat som deg at den er litt mye noen ganger.. og da elsker jeg denne. Den gir en mer naturlig farge, for den er ikke fullt så rosa i den grad, mer dusen liksom.. hvor kjøpte du den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå