Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurte på om noen har tips til presset blush? Jeg har allerede Nars Orgasm, så kunne gjerne tenkt meg en uten så mye glitter for litt variasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en presset fra MAC i sommer, har brukt den daglig siden da, og den ser fremdeles nesten ubrukt ut. Snakk om kompakt! Kostet ikke all verdens og varer lenge. Veldig fornøyd med den. :)

Skrevet
Kjøpte en presset fra MAC i sommer, har brukt den daglig siden da, og den ser fremdeles nesten ubrukt ut. Snakk om kompakt! Kostet ikke all verdens og varer lenge. Veldig fornøyd med den. :)

Hva slags farge har den, og kan den kjøpes på nett? (bor ikke i Oslo desverre)

Skrevet

Jeg trenger veldig rosa blush, så denne er.. veldig rosa. Men de finnes i alle farger. Du kan jo be noen kjøpe i taxfree/søke rundt på nett? Kan sjekke senere i dag. :) (Jeg så faktisk på den i morgest og kunne bekrefte for ørtende gang at den fremdeles ser ubrukt ut, haha)

Skrevet

Jeg bruker en rosa en fra The Body Shop. Er veldig fornøyd med den. Gir en frisk og fin farge.

--------------------------

<3 annieaa

Skrevet

åååh jeg tror du vil like en blush jeg har fra Jane Iredale som heter Tawny. Jeg også har Orgasm fra Nars, men føler akkurat som deg at den er litt mye noen ganger.. og da elsker jeg denne. Den gir en mer naturlig farge, for den er ikke fullt så rosa i den grad, mer dusen liksom..

Skrevet
åååh jeg tror du vil like en blush jeg har fra Jane Iredale som heter Tawny. Jeg også har Orgasm fra Nars, men føler akkurat som deg at den er litt mye noen ganger.. og da elsker jeg denne. Den gir en mer naturlig farge, for den er ikke fullt så rosa i den grad, mer dusen liksom..

hvor kjøpte du den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...