Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei igjen Det er sikkert mange tråder om dette fra før, men det var jo FØR... Hvilken mascara bruker du nå og hvorfor?
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg glemte å svare selv.... Jeg bruker Lancome Hypnose (fordi jeg fikk den i gave!) Den er ok, men ikke storfavoritt.
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Diorshow: Jeg bestilte den på sydenflyet i sommer = billigere Synes det var litt dramatisk i starten, men liker den bedre og bedre etter hvert som den har "tømt" seg litt. (jeg bruker vanligvis Lancome L extreme fordi jeg ønsker og trenger lengre vipper!)
Jade Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg bruker Bare Escentuals Big Tease. Den har en super kost som er kort på ene siden, slik at jeg når langt inn mot vipperoten, og til og med de korte hårene innerst og nede, uten å få sverte på huden. Synes også den ser pen ut på vippene uten å klumpe eller klistre de unaturlig sammen. Får også en pen "bøy" (ikke voldsom) uten å bruke vippetang. Leter etter en litt mer dramatisk og volumgivende til fest. Har bestilt Diorshow på eBay, så jeg håper den er bra
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Jeg bruker Bare Escentuals Big Tease. Den har en super kost som er kort på ene siden, slik at jeg når langt inn mot vipperoten, og til og med de korte hårene innerst og nede, uten å få sverte på huden. Synes også den ser pen ut på vippene uten å klumpe eller klistre de unaturlig sammen. Får også en pen "bøy" (ikke voldsom) uten å bruke vippetang. Leter etter en litt mer dramatisk og volumgivende til fest. Har bestilt Diorshow på eBay, så jeg håper den er bra Diorshow er nok passende til slike anledninger ja ! Hva koster ca den du nevnte da? Vet du hva den koster på nettet kontra på parfymeri? (- jeg gidder ikke å bestille på nettet hvis jeg sparer 20 kr! :gjeiper: )
Gjest Pannekaker Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 The colossal Volum' express fra Maybelline Kjempefornøyd. Bruker den fordi jeg får lange og fyldige vipper, men ikke for "edderkopp-aktig".
Jade Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 (endret) Diorshow er nok passende til slike anledninger ja ! Hva koster ca den du nevnte da? Vet du hva den koster på nettet kontra på parfymeri? (- jeg gidder ikke å bestille på nettet hvis jeg sparer 20 kr! :gjeiper: ) http://eu.strawberrynet.com/makeup/bare-es...k/53502/#DETAIL Strawberrynet selger den til 98,- inkl frakt. Har sett samme i Norge til 238,- :/ Endret 30. september 2009 av Jade
rox Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg har forelsket meg helt i slike mascaraer som er "vannavstøtende", altså de tåler litt tårer og regn, de soter ikke og de løser seg opp ved vanntemperatur på 38 grader eller noe. Når jeg en skjelden gang bruker noe annet (Isadora Flashy Curl har jeg nå, kjøpte den fordi jeg leste feil på nettet. Men den gir faktisk fine vipper), blir jeg nesten forstyrret. Herregud, jeg må jo tenke på at mascaren ikke skal sote og sånt! Om jeg en skjelden gang skulle sovne med den, er jeg jo svart rundt øynene når jeg våkner. Og når jeg dusjer, ser jeg ut som et monster når jeg kommer ut. Nei, jeg eier ikke en sminkefjerner. Nå har jeg brukt den røde/hvite fra L´óreal, Beaty Tubes elns. Den har jeg brukt i snart 1,5 år, og den funker veldig bra! Men jeg er på leting etter en ny en, fordi jeg vil prøve noe nytt. Har både Kanebo 38 og den som er slik fra Clinique, men synes den gir "anonyme" vipper. Jeg vil ha noe som synes. Si gjerne i fra om dere kommer over en volum-mascara med disse fantasiske egenskapene :D Endret 4. oktober 2009 av rox
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Glad i Définicils jeg. Vippene blir mørke, delte, ikke edderkoppaktige og den er enkel både å ta av og på. Tror ikke den finnes i vannfast da, så jeg skal legge meg ned og dø i vinter, for jeg har kun to vannfaste (Weather Everything fra i.d, som er den mest naturlige maskaraen jeg har prøvd, og Hypnôse fra Lancôme).
Miko Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Jeg liker best denne fra Clinique. Hvorfor? Fordi den holder seg vippene, selv etter en svett treningsøkt er det ikke antydning til å være sort under øynene. Den er en slik type som fjernes med varmt vann, man må liksom "dra" mascaraen av vippene, for den blir litt gummiaktig. Blir litt søl i vasken når man fjerner den, men fordelene til denne mascaraen veier opp for den lille ulempen. Liker også Lancome Hypnose, men den bruker jeg kun hvis jeg ikke skal på trening samme dag. Den gir fine vipper, men jeg blir sort under øynene av den.
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 http://eu.strawberrynet.com/makeup/bare-es...k/53502/#DETAIL Strawberrynet selger den til 98,- inkl frakt. Har sett samme i Norge til 238,- :/ Wow! *kaste seg over* Tusen takk
rox Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Hvorfor? Fordi den holder seg vippene, selv etter en svett treningsøkt er det ikke antydning til å være sort under øynene. Den er en slik type som fjernes med varmt vann, man må liksom "dra" mascaraen av vippene, for den blir litt gummiaktig. Blir litt søl i vasken når man fjerner den, men fordelene til denne mascaraen veier opp for den lille ulempen. Jaa, det er akkurat dette jeg mener! Jeg skjønner egentlig ikke at flere ikke har oppdaget det. De er jo fantastiske
Gjest Gjest_tara_* Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Jeg bruker Maxfactor masterpiecemax. Den er kjempebra. Separerer, gir lenge og volum til vippene. Er min favoritt sammen med YSL Faux Clis.
Gjest Raptuza Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 Har 3 mascaraer eg brukar for tida. I veska har eg Maybelline Intense XXL volume and length(primer og maskara 2 i 1), som eg bruker på farta, kjøpt på tilbud på HM(rund 80 kr?). Til best har eg Clinique Lash Doubling Mascara.Sampler kjøpt på ebay til kr 45. Til gøy og kvardags har eg og ein grøn volummascara frå Make Up Factory, kr 125 på Cubus.
Virvel Skrevet 3. oktober 2009 #15 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har forelsket meg helt i slike mascaraer som er "vannavstøtende", altså de tåler litt tårer og regn, de soter ikke og de løser seg opp ved vanntemperatur på 38 grader eller noe. (...) Har både Kanebo 38 og den som er slik fra Cliniderm, men synes den gir "anonyme" vipper. Jeg vil ha noe som synes. Si gjerne i fra om dere kommer over en volum-mascara med disse fantasiske egenskapene :D Kanebo 38 °C har jeg brukt i mange, mange år, og trodde ikke at jeg noensinne kom til å finne en jeg likte like godt, men Clinique Lash Power er helt på høyden! Det er samme type mascara, men jeg synes den er enklere å bygge opp vippene med, så du kan variere fra det helt minimale til mye volum og lengde. Vær bare obs på at den er en del tørrere i konsistensen enn Kanebo, men jeg opplever ikke at den drysser nevneverdig.
Honesty Skrevet 3. oktober 2009 #16 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg liker ikke Lash Power, og synes den drysser etter kort tid, men jeg er veldig glad i alle variantene til Kanebo. Nå er jeg helt solgt på den nye, som heter noe med Volume/volumizing, og som har buet kost. Jeg varierer ellers mellom å bruke en mascara med gummibørste (MF Masterpiece er og blir favoritten), og Kanebo som vannfast variant. Jeg har flere andre mascaraer, men disse to er hyppigst i bruk, og finnes alltid i beholdningen. Hadde jeg bare innsett at jeg ikke trengte å teste ut alle andre i tillegg...
stjernekyss Skrevet 4. oktober 2009 #17 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har akkurat kjøpt Oscillation av Lancome, gleder meg til å teste den ut
Juso Skrevet 5. oktober 2009 #19 Skrevet 5. oktober 2009 Bruker define a-lash(den grønne) fra maybelline. Utrolig god mascara som får vippene mine til å se lange ut, ettersom jeg kanskje er av den typen som ikke har de lengste øyevippene. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå