Gå til innhold

Er han faktisk ikke interessert...?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

På lørdag var jeg på fest hos noen venner, og møtte en fyr jeg fikk veldig god tone med :) Det endte med at vi dro hjem til meg etter festen. Vi hadde det veldig koselig. Hadde sex hele 6 ganger i løpet av natten og neste morgen, pratet masse. Han sa flere ganger at han syns jeg var veldig deilig og bra og sånn. Da vi våknet om morgenen kysset han meg på pannen og sa "merker jeg liker deg veldig godt". Han ble til kl to neste dag, vi lå i senga og pratet lenge, og spiste frokost sammen. Før han dro tok han mobilen min og lagret nr sitt, og ringte seg selv så han fikk mitt. Da han dro kysset han meg og sa "vi må sees igjen"..

Dette sjedde altså på lørdag, i dag er det onsdag, og jeg har ikke hørt fra ham. Sendte ham en melding i går ganske sent, spurte bare hvordan det gikk, uten svar..

Syns det er litt kjipt, ikke fordi jeg er forelsket eller betatt eller noe, men fordi det var så bra sex, og jeg vil gjerne ha sex med ham igjen.

Lurer også litt på hvorfor han lagret nr sitt, og sa vi må sees igjen, dette er ting han lett kunne unngått hvis han ikke ville.

Bør jeg bare glemme ham helt? Lever litt etter prinsippet at hvis han ikke tar kontakt er han ikke interessert. Eller bør jeg adde ham på facebook eller noe..? Setter stor pris på tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bør jeg bare glemme ham helt? Lever litt etter prinsippet at hvis han ikke tar kontakt er han ikke interessert. Eller bør jeg adde ham på facebook eller noe..? Setter stor pris på tips :)

Gi det litt mere tid :-) Kan hende han gjør seg litt kostbar eller noe lignende.

Hadde han ikke vært interessert i det hele tatt, hadde han ikke "tatt seg bryet" med å lagre ditt nummer, samt legge igjen nummeret på din telefon.

Ikke send noe mere meldinger til han, men avvent å se om han tar kontakt. Har du ikke hørt noe fra han de nærmeste 10 dagene, så gir han fullstendig faen i deg og du var bare et nummer for han.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det må da vel kunne gå fire dager uten kontakt uten at det betyr at han er helt uinteressert vel?

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Takk for svar :) Joda, du har vell rett i at det bør kunne gå fire dager.. Jeg er nok bare den utålmodige typen.. og jeg har skikkelig lyst til å se ham igjen..

Merker også at jeg er litt lei av at gutter gjør seg kostbare, syns det er en smule barnslig..

Pluss at jeg syns han sender litt miksede signaler, ved å først lagre nummer og hele den pakka uten å ta kontakt..

Hvis han syns det var koselig og vil se meg igjen bør han jo hvertfall svare på melding...?

Skrevet

Syns det er merkelig at han oppførte seg slik hvis han er absolutt uinteressert. Hadde vært annerledes om han nesten ikke kunne vente med å komme seg avgårde dagen etter... Kan hende han har mye å gjøre, eller en annen grunn for at han ikke har svart. Kan være så mye. Du får bare vente å se. Kanskje han venter til helgen kommer :) Noen gutter er trege med å svare også, har jeg fått erfare ;)

Skrevet

Hvor mange kan med hånden på hjertet si at de har det så travelt at de ikke (i løpet av flere dager) rekker å besvare en melding?

Synd å si det, men han virker ikke så veldig interessert. Hadde han vært det, hadde han vist deg såpass respekt at han hadde svart på meldingen. Er han opptatt, ville det vært enkelt å skrive en kort melding og si at du vil høre fra ham senere. Hvis han spiller et spill ved å gjøre seg utilgjengelig, synes jeg det er utrolig barnslig.

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Jeg merker jeg egentlig er litt enig i forrige innlegg.. Altså det har ikke gått mange dager, sendte ham melding i går kveld, og har ikke hørt noe enda, men syns alikevell det er litt rart...

Syns egentlig hele oppførselen hans er litt rar, i og med at det var han som sa at vi må treffes igjen og lagret nummer og sånn..

Vet bare ikke helt hvordan jeg skal tolke dette...

Skrevet

Hvis han ikke er interessert vet du i det minste at han ikke var mye å samle på :)

Skrevet

Kanskje han er typen som ikke tar kontakt før han vil ha en ny date. Kanskje han er typen som ikke svarer på meldinger, med mindre det er noe viktig man må ha svar på. Kanskje han ikke synes det var så viktig å svare på om han hadde det bra eller ikke, da det gjerne er en typisk høflighetsfrase.

Skrevet

Eller kanskje han rett og slett kom på bedre tanker da han kom hjem til kona edru?

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Hadde han vært interessert, hadde du hørt fra ham.

Han vet at du ikke er kostbar, så sannsynligvis ville han ha nummeret ditt så han kan ringe neste gang han trenger sex.

Skrevet

Som mann får jeg si at : dersom jeg hadde vært i hans "sko" og i din seng, og med sånn sex du beskriver + overnattingen og lagring av tlf nr så hadde jeg garantert tatt kontakt mye tidligere. Jeg synes det kanskje er litt merkelig oppførsel, men DERSOM han hadde en gjensidig forståelse av at dette bare er ONS så kan jeg derimot skjønne at han ikke har hast med å ta kontakt. Da kan du isåfall regne med å få kontakt med han på et seinere tidspunkt, ja, kanskje når du minst aner det faktisk..

Skrevet
Som mann får jeg si at : dersom jeg hadde vært i hans "sko" og i din seng, og med sånn sex du beskriver + overnattingen og lagring av tlf nr så hadde jeg garantert tatt kontakt mye tidligere. Jeg synes det kanskje er litt merkelig oppførsel, men DERSOM han hadde en gjensidig forståelse av at dette bare er ONS så kan jeg derimot skjønne at han ikke har hast med å ta kontakt. Da kan du isåfall regne med å få kontakt med han på et seinere tidspunkt, ja, kanskje når du minst aner det faktisk..

:jepp: for å ha seg :)

slik som du.

Gi han litt mer tid, si fra her i tråden NÅR han tar kontakt;)

Skrevet

Du har sendt en melding, så nå er utspillet hans, synes jeg.

En slik melding i en slik setting hadde jeg forøvrig ventet svar på senest utpå dagen neste dag.

Jeg hadde ikke tatt kontakt mer. Da blir det masete etter min mening, og jeg ville ikke hatt en kjæreste eller sexpartner som jeg måtte mase på. Litt stolthet har man da.

Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Svarte meg i går ettermiddag :) Skrev at alt var bra, og takk for sist og at det var koselig og sånn, og spurte om jeg hadde det fint.

Litt rart å svare så sent, men noen er vell bare litt trege med å svare på melding..

Skrevet
Svarte meg i går ettermiddag :) Skrev at alt var bra, og takk for sist og at det var koselig og sånn, og spurte om jeg hadde det fint.

Litt rart å svare så sent, men noen er vell bare litt trege med å svare på melding..

Jeg visste det ;)

Da trenger jo ikke du å svare med en gang :biggrin:

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Litt off topic, men samtidig relevant kanskje..

Jeg sendte en gang en melding til en fyr som jeg først hadde møtt og hatt en god tone med, deretter hatt sex med. Jeg var litt dum å sendte melding da jeg var full etter at vi sammen hadde vært på et litt rart nach.

Han svarte ikke dagen etter - og jeg var jo helt på tuppa. MEN, utpå kvelden/natta etterpå så svarte han plutselig, sannsynligvis etter at han hadde tatt seg en øl eller to. (og han visste at jeg ikke var i samme by den kvelden så det var ikke for å få seg noe han svarte).

Men det jeg skal fram til kanksje, og evt spørre om; er om gutter kan drøye med å svare sånn fordi de må tenke hva de skal svare, er litt nervøse kanskje?

Veldig bra du fikk svar! Det virker jo lovende det her Ts!

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor menn lar være å svare når de ikke er interresert ???????

Jeg har alltid svart med "Nei, dessverre jeg er ikke interresert...." hvis jeg ikke er interresert. Det er jo en selvfølge å svare et menneske uansett.

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg hadde tenkt til å skrive at han svarer deg sikkert neste gang han er ute og tar noen øl..

Men så hyggelig at du har fått svar da! Kanskje han ikke visste hva han skulle skrive, eller at han ikke vil virke for ivrig.. Menn er rare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...