Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei! Hvilken parfyme bruker du nå og hvilke parfymedufter er på topp 3-lista hos deg? Er der noen parfymer du ikke liker? Jeg bruker Laura. Jeg bytter mellom denne, Donna og Noa, men pleier å ha bare en i slengen, slik den ikke blir sur :gjeiper: Jeg er ikke så glad i tunge parfymer som Tresòr osv.
Gjest Euforia Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Fin tråd! Vurderer å kjøpe meg ny parfyme, så får følge med her. Er veldig glad i Laura selv, så etter den i deodorant i går, men fant ikke. Ellers har jeg brukt Chanel - Chance siden jeg gikk i 8. klasse (som sommerduft), men nå synes jeg lukten bare er kvalm. Lancome - Hypnose er også god, litt mystisk - og det liker jeg! Ellers ser jeg etter ny, som sagt.
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg pleier å ha flere parfymer i slengen, delvis tilfeldig og delvis fordi jeg synes det er ok å skifte litt. Favorittene mine er nok: Nina Ricci - Premier Jour Versace - Bright Crystal Calvin Klein - One (faktisk!) Hvis jeg kunne ha tatt med èn til ville det ha vært Elisabeth Arden - sunflower! Jeg liker ikke Diors "Hypnotic poison" - den er for tung for min del og "tar" liksom hele rommet (hvis det fins flere typer av den, gjør det det? så vet jeg ikke hvilken av dem jeg mener!! ) Jeg har også veldig problemer med Jean Paul for menn - den blå kroppen som "alle" har. Jeg har faktisk bedt typen min om å ikke bruke den når han skal være sammen med meg.... uff... Endret 30. september 2009 av annipanni
Gjest Pannekaker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Akuratt nå bruker jeg D&G - The one. Top 3 er; 1. D&G - L'imperatrice ( nr 3 i unisex-serien som nettopp kom ut ) 2. D&G - The One 3. D&G - Light Blue Jeg liker det meste av D&G, de treffer alltid med god-lukt ^^
Nebel Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er veldig glad i "spennende" lett krydrete dufter type: Lancome-Hypnose Calvin Klein-Euphoria Gucci-Gucci by Gucci Gucci-Gucci Rush (har fått flere komplimenter a den) Gucci-Flora (En litt lettere parfyme, som passer fint til dagen) Det er gøy å variere Men hvordan er holdbarheten på parfymer om man oppbevarer dem kjølig? (på et kjølig soverom f.eks)
Gjest Skya Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 7:15 am in Bali fra Kenzo er min soleklare favoritt på sommeren, den er så nydelig! På vinteren veksler jeg mellom DKNY Be delicious og Calvin Clein Euphoria.
Honesty Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 For tida bruker jeg ikke parfyme pga. babyen, men favorittene er: *Bois d'Iris (The Different Company): dessverre har jeg bare en liten decant, for den er svindyr. *Narciso Rodriguez For Her *Prada Infusion d'Iris *Clean Fresh Laundry *DKNY *Donna Karan Cashmere Mist
Vera Vinge Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er vel litt kjedelig når det gjelder parfyme. Kjøper stort sett når det er tilbud på tax-free. Jeg veksler mellom å bruke følgende: *Elisabeth Ardens Fifth avenue *Chloés Chloé *Versaces Bright crystal
FantasDick Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Bruker egentlig ikke så mye parfyme, men bruker kokosolje fra TBS til vanlig. Ellers er jeg hekta på Britney's parfymer i perioder, men kun for fest o.l. De lukter godt, men jeg føler de er litt 14iz.
Kiyo Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg bruker ikke parfyme til vanlig, men når jeg gjør det er favoritten uten tvil Kenzo Flowers <3
Solstorm Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er veldig glad i Lancomes "Hypnose" og Armanis "Code" om vinteren. Til sommerduft har jeg variert litt fra år til år og har egentlig ingen favoritt på lett sommerduft.
Gjest Sandbekken Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg elsker Elisabeth Arden's Green tea!
FantasDick Skrevet 1. oktober 2009 #14 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg elsker Elisabeth Arden's Green tea! Åh, den tror jeg er frisk og god! Må teste den snart, har glemt det hele tiden, men nå kom jeg på det igjen - takk!
Rexina Skrevet 2. oktober 2009 #15 Skrevet 2. oktober 2009 Tre favoritter: * Calvin Klein "Euphoria" * Lolita Lempicka (den originale) * Elizabeth Arden 5th Avenue
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 3. oktober 2009 #16 Skrevet 3. oktober 2009 Mine favoritter er: Chance fra Chanel (ALLTID, uansett årstid. Blir aldri lei av den) 5th Avenue after five, fra Elizabeth Arden, også hele året, stort sett Code Donna fra Armani på høsten og vinteren. For tiden vurderer jeg å investere i Lolita Lempickas nyeste, den som heter Forbidden Flower. Testet den på parfymeriet en dag, og den var fantastisk!
Eplefe Skrevet 3. oktober 2009 #17 Skrevet 3. oktober 2009 Vera Wang sin Princess og Rock Princess er de to jeg bruker. Rrh, de er så gode!
Stellia Skrevet 3. oktober 2009 #18 Skrevet 3. oktober 2009 Chanel - Coco Mademoiselle (men den er altfor dyr....) D&G - The One Amor amor Armani - She Armani - Code
stjernekyss Skrevet 3. oktober 2009 #19 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har også veldig problemer med Jean Paul for menn - den blå kroppen som "alle" har. Jeg har faktisk bedt typen min om å ikke bruke den når han skal være sammen med meg.... uff... Helt enig. Alle har den. Utrolig uorginalt. Den er vår tids Old Spice. Ellers elsker, nei, ELSKER jeg L fra Lolita Lempicka
temar Skrevet 3. oktober 2009 #20 Skrevet 3. oktober 2009 * Salvatore Ferragamo - Incanto Shine * DKNY - Be Delicious * Lancome - Hypnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå