Gjest TS Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Nå er jeg forvirret og litt nervøs her, håper noen har erfart lignenede! Kort fortalt; Fikk mens som vanlig forrige tirsdag, normal syklus og er helt regelmessig. Ingen plager til vanlig med smerter, småblødninger osv Mensen var lite på dag 1, tok seg opp og var normalt kraftig på dag 2. Dabbet så av på dag 3, og har resten av mensuka (varer ei uke) vært brun tykk utflod. Til vanlig så blør jeg friskt til dag 4, før det så dabber av. Så idag begynner jeg å blø kraftig! Og da mener jeg mye! Det rant i dusjen, rant i doskålen og jeg blør ut et bind ganske så raskt. Blør mye mere enn ved en normal mens. Ingen smerter. Bortsett fra at jeg begynner å føle meg svimmel av alt dette blodet.. Sitter å lurer litt på å ringe lege, men lurer også på å avvente det. Legen min er klin umulig å få tak i, ofte ringer han ikke opp før det har gått flere dager. Har noen erfart noe lignende og har noen kloke ord å komme med? Tok forresten GU og celleprøve her i vår, alt var fint.
Gjest TS Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Du kan ikke ha vært gravid? Hmmm... Jeg bruker ikke prevensjon da, men siden vi ikke har prøvd så hardt, og jeg tviler på at vi hadde sex på eggløsningstidspunktet, så tror jeg ikke det. Dessuten så fikk jeg jo mensen på dag 30, akkurat da jeg skulle ha den ifølge syklusen min.
Gjest Marlo Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Hva med å ringe legen? Evnt legevakta etter kl 17 om du ikke får tak i fastlegen.
Hinata Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Det kan allikevel ha vært en tidlig SA, dersom du ikke har smerter ville jeg ha avventet.
Gjest Ts Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Hva med å ringe legen? Evnt legevakta etter kl 17 om du ikke får tak i fastlegen. Hvis det ikke avtar så skal jeg ringe legen. Selv om det er et kapitell for seg selv å få legehjelp her jeg. På legevakta her er det nesten bare meget ferske turnusleger som ikke alltid er helt sikker på hva de driver med.. (dattera mi ble sendt hjem med blindtarmbetennelse, legen mente det var luftknuter...)
Gjest TS, Oppdatering Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Oppdatering...; Har akkurat kommet hjem fra sykehuset, jeg VAR gravid!!! Uke 5 pluss 3, men blør friskt, så det er desverre på vei ut... Litt trist og lei..
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Dette er ganske vanlig, selv om det selvsagt er leit. Hørte en gang at de aller fleste kvinner opplever spontanabort en eller flere ganger i løpet av livet, mange uten å vite om det en gang siden de tror det bare er en forsinket, kraftig mens.
Gjest Ts Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Det er litt trist ja... Men nå har jeg jo sånn ca 1000 spørsmål....Kan noen svare på noe så blir jeg takknemlig, gikk så fort unna på sykehuset.. Lurer på bl.a; *Når skal en egentlig slutte å blø? Jeg har blødd mye og friskt siden onsdag *Er det noe håp for det i magen? Tror vel egentlig ikke det selv, men gynekologen som tok innvendig ultralyd såg fostersekk i livmoren og det gule legemet i eggstokken *Når forsvinner graviditetsymptomene? Jeg er trøtt, uggen, ømme bryster *Når kan en ha sex igjen? Mye rart en lurer på gitt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå