Gjest Zirine Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Vi bruker BODYpHASE Relaxing - en aromaterapi massasjeolje, både til barn og voksne. Den dufter deilig, men er bare sånn passe drøy. I og med at vi er 2 voksne og 2 barn så bruker vi endel olje. Jeg er klar over at det vil bli ganske mye billigere å kjøpe vanlig basisolje og blande mine egne oljer (dette gjør jeg også), men det kunne jo være at noen her hadde noen gode forslag til ferdigblandede oljer dere bruker. Oljer som er drøye, ikke så dyre og som dufter godt (gjerne flasker på en halv liter) og hvor kjøper dere disse isåfall?
Gjest Atacand Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Natusan Babyolje gjør også susen i musen
Joey Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Kjöp en liter solsikkeolje på en matvarebutikk og bland i noen dråper lavender eller annet fra bodyshop til hver massageporsjon. Fungerer helt bra!
Retz Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Jamen kjære Zirinesnuppa da; Du trenger jo bare Breeemyyykt!
jordbær Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Jamen kjære Zirinesnuppa da; Du trenger jo bare Breeemyyykt! Anyway.. Stikk innom Body Shop. Jeg elsker oljene dems. Vet ikke hvor store størrelser de har, men de er jo veldig dyre. "liten" flaske koster rundt 90kr.. Apoteket selger kanskje store flasker med massasjeolje? Egentlig er jeg mest glad i babyolje iom at den er uten lukt. Men mandelolje fungerer også veldig bra når man skla ha uten lukt!
Gjest UkjentGjest Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Jaaa, på apoteket selger de massasjeolje. Ikke så stiv pris som hos BodyShop.
Gjest Zirine Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 Jamen kjære Zirinesnuppa da; Du trenger jo bare Breeemyyykt!
Gjest Zirine Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Egentlig er jeg mest glad i babyolje iom at den er uten lukt. Men mandelolje fungerer også veldig bra når man skla ha uten lukt! Babyolje - blir ikke den liggende som en hinne utenpå huden - klissete og ekkel? Mandelolje vet jeg er ok. Kanskje prisen også er ok hvis jeg stikker på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå