Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Her vi bor begynner det å bli nokså kaldt om morningene. Jenta vår har regntøy og en sånn tynn parkdress i bhg. Jeg føler selv det er på tide hun får seg vinterdress, kan jo heller bare ha litt mindre klær under. Lurer bare på om dere har gått til innkjøp av vinterdress til deres små?
Susan Sto Helit Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Vi har nå tatt med mellomlagsdress i ull, så de har noe litt varmere å kle på under den tynne parkdressen. Var minusgrader på morgenen, så han fikk på vinterskoene også. (Uten varme sokker da...) Ellers har vi forlengst kjøpt vinterdress, men synes ikke det er på tide å bruke den ennå.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Takk for svar:) Vi vurderer vinterdressen til reflex, noen erfaringer? Jeg har til nå bare hørt positivt.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Takk for svar:) Vi vurderer vinterdressen til reflex, noen erfaringer? Jeg har til nå bare hørt positivt. Vi kjøpte reflex i fjor, og den er fin:) Har i år en ekstra reima til bruk i bhg, så er spent å se om det er noen forskjell...
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Fjoråerts vinterdress uten for og fleece dersom det skulle være kaldt på dagtid. Minus om morgenen, men 15 grader og sol på dagtid... strømpebukse, men nei, ingen vinterdress enda. Ikke vintersko heller, men vanlig joggesko. Her er det fint vær for tiden, skulle det regne blir det muddies.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 bare et lite tips ang reflex. sjekk at halsen er stor nok til barnet, jobber i barnehage og blir litt oppgitt over reflex regnsett og dresser pga at de er så trange i halsen. får ikke tatt glidelåsen helt opp!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Nei, men man kan da bruke hals på ungene hvis den ikke går helt opp
Chiquita Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 (endret) Vi bruker ikke vinterdressen før snøen kommer. Vil ikke "ødelegge" vinterdressen av sand og stein allerede nå. Endret 30. september 2009 av Chiquita
Musemor Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Jepp, vinterdressen er på plass i bhg, og har faktisk vært i bruk. Har Reflexdress i år også, og er som vanlig fornøyd. Har aldri blitt slitt hull i og han er aldri våt gjennom dressen. Har ikke problemer med at halsen er for trang heller.
Gjest -mina Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Fjoråerts vinterdress uten for og fleece dersom det skulle være kaldt på dagtid. Samme her. Uten for blir det en vindtett lekedress som passer veldig bra på småkalde dager, bare vi passer på å ha litt godt med klær under. Når det blir skikkelig kaldt kjøper vi ny dress som skal vare fram til våren
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Vi kjøpte en vinterdress i går fra reflex, det finnes 2 farger i den, brungrå og rosa og så er det hjertemotiv rundt forbi på dressen. Noen som vet hvilken jeg mener? Erfaringer med den?
Umuriel Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Syns årets reflexdress med stjerner og hjerter virker så tynn, og dessuten er den foret med fleece som gjør den vanskeligere å kle på. Årets vinterdress er innkjøpt, men blir ikke tatt i bruk før snøen kommer. Nå bruker han vår-/høstdress med ullundertøy + mellomlag av ull. Varm og god.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Syns de virker greie jeg. De andre vi kikket på virket ikke noe tjukkere de. Husk de skal ha varme klær under også på de kaldeste dagene.
Umuriel Skrevet 1. oktober 2009 #14 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, det vet jeg, men den er tynnere enn mange andre dresser, og mange bruker denne til høstdress istedet for vinterdress. Vi har Reima, knallfornøyd i fjor, så vi holder oss til det. Og jo, den er tykkere enn babydressen fra Reflex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå