Gjest Gjest_polly_* Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei! Jeg har aldri prøvd meg på nettshopping, men innser at det er på tide istedet for å ruinere seg her til lands Det jeg hovedsakelig skal kjøpe er ID sminke og MD rens. Har dere noen forslag til gode sider? Og hvor lang leveringstid har dere evt opplevd? Mange takk for svar!
vesla86 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg har brukt prettyskin4less.com. Amerikansk side som ofte er billig ihvertfall på MD! Men det hender også at feelunique.com er billigere, så kan lønne seg å sjekke begge. Husk at sistnevnte er i pund, og at førstnevnte tar seg betalt for frakt. Leveringstiden jeg har opplevd har vært ca en uke fra prettyskin4less og ca to uker fra feelunique.
Jade Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Strawberrynet.com har også noe ID som av og til er billigere enn feelunique. Strawberrynet er også inkl frakt i prisen som Feelunique.
Miko Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Strawberrynet.com har også noe ID som av og til er billigere enn feelunique. Strawberrynet er også inkl frakt i prisen som Feelunique. I tillegg refunderer både Strawberry og Feeluniqu mva/tollavgifter så det spiller ingen rolle om man handler for mer enn 200,-
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 id:limebauty, md:prettyskin4less
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Har tidligere brukt limebeauty, da var frakten på litt over hundre kroner for fire varer om jeg husker rett. Id fundation kostet kr 141 + frakt. Mens nå bestilte jeg på prettyskin4less og der kostet det samme prokuktet bare 116 kr. jeg bestilte 2 funtation (232.-) og en krem til å ha under på rundt 100.- med frakt ble det 400.- merket av som gave så jeg håper at jeg slipper toll. Om jeg må betale toll så blir dt 100 kr. som er 25% av pakkens verdi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå