Gå til innhold

Fungerer dette virkelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det jeg og tenker, virker jo for godt til å være sant. Alle hadde vel brukt det om det funket så bra som de sier?

Må kanskje bare slutte se på tv-shop jeg;)

Skrevet

Se dokumentarfilmen "Bigger, stronger, faster" (de burde ha den på videobutikken der du bor), der ser du hvordan slike "før og etter"-bilder ofte er tatt samme dag, så fikser de "etter"-bildet digitalt. Legg merke til at hårlengden på modellene på siden du linker til ser ut til å være den samme på både "før" og "etter"-bildene. Videre har modellene strekmunn på "før"-bildene, mens de smiler på "etter"-bildene, noe som bidrar til å bygge opp under vår følelse av at de var misfornøyde før, men fornøyde etterpå.

Skrevet

Jeg vet at sånne apparater virker inn på musklene, for det er samme prinsipp som fysioterapauter bygger oppigjen muskler på....

Når det er sagt, så er alle både før og etter bildene på denne siden retusjert!

Bare se på puppene på damene for eksempel...på før bildet, er tilogmed de dratt nedover for å få et "verre" inntrykk.

"kjærlighetshåndtakene" er dratt utover, og man har skapt et "dvaskt" intrykk av magen ved å regulere lys og skygge...

Hun brunetta har jo merkelig nok blitt lenger i ryggen av hele greia.... hehe

Photoshop bilderedigering er en fiiiin ting - men ikke tro på et bilde i dag!

Jeg kan gjøre nesten hva som helst med et bilde..... jeg kan fjerne ting eller legge til. Krympe elller forstørre.....

Genialt når en skal ta bort kviser eller sår, eller en strømledning som plutselig var der og ødela det perfekte bildet...

og supert å kunne krympe inn overarmene litt, når en føler de tar over bildet... hehe...

Skrevet

som nevnt tidligere, ja de brukes til å bygge opp muskler så de fungerer på dne måten.. men jeg tror ikke det er noe særlig å få støt hehe.. mindre smertefullt å faktisk trene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...