Gå til innhold

Ilse Jacobsen gummistøvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :)

Jeg slenger meg da på bølgen av alle jentene som drømmer om Ilse Jacobsen gummistøvler. Jeg synes de er nydelige, og det er også veldig praktisk at de er fôret.

Men så kommer spørsmålet da: Jeg har i det siste hørt mye forskjellig om kvaliteten på dem. Jeg hører folk som er strålende fornøyde, men jeg hører også mange klager på at de knirker noe helt grusomt, og at de lekker nederst ved snøringen.

Siden jeg ikke er interessert i å bruke så mye penger på støvler uten kvalitet, lurte jeg da på om det er noen av dere her inne som har noen erfaringer å dele med meg? Noen av dere som har slike? Fornøyde/misfornøde?

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kaia_*
Skrevet

Heisann

Jeg har røde høye Ilse Jac støvler - kjøpte de for 5 år siden og er bare superfornøyd!! Har brukt dem mye og de er varme og passer også i slaps og snø..har aldri opplevd at de lekker........de er veldig god å gå i. Har ikke noe å utsette på dei...anbefales!!

Morgenhilsen fra Kaia

Skrevet

Jeg anskaffet Ilse Jacobsen-sjøstøvler for 3 år siden, og jeg må si at de knirker noe helt for jævlig, samtidig som at ALLE går rundt med de. Og så er de klumpete. Nei, skaff deg heller Hunter. :P Eller de fra Burberry. http://www.net-a-porter.com/Shop/Search?ke...amp;x=0&y=0 Bli inspirert! Jeg hadde glatt kjøpt de fra Burberry om de fantes i svart. Knis.

Skrevet

Har slitt ut ett par, og har to par (ett par med og ett par uten snøring) som jeg fordeler slitasjen på nå. Er veldig fornøyd med mine, og har ikke hatt knirk eller lekkasjer. Velger helt sikkert Ilse Jacobsen neste gang også. Ganske enkelt fordi jeg liker dem desidert best! Behandler man støvlene skikkelig så varer de leeeeenge! :)

Skrevet

Mine knirker og det er ikke gøy, men jeg tror det kommer av slitasje på hælen (har brukt dem daglig flere vintre på rad). Kommer nok til å fortsette med Ilse Jacobsen allikevel. Jeg elsker at de er foret og de holder meg varm og tørr på bena.

Skrevet

Takk for svar jenter :) Jeg sliter med å bestemme meg altså, jeg synes de er nydelige :hjerter:

Er det noen som vet om noen andre gummistøvler som er fine, men kanskje litt rimligere enn Ilse Jacobsen er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...