Gå til innhold

Skuffa over meg selv...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg velger å være anonym nå, selv om jeg er registrert.

Jeg vet ikke om jeg orker mer. Alt er så håpløst. Jeg føler ikke at noe går min vei lenger.

Jeg vet ikke om jeg klarer å takle alle andres problemer oppå mine egne lenger.

Jeg trodde jeg var sterk, men neida.

Jeg sover ikke om natta. Jeg spiser omtrent ikke. Eksamen nærmer seg, og psykologen min er sykemeldt. Burde egentlig forberedt meg til norsk heldags imorgen, men klarer ikke å sette meg ned å gjøre det. Konsentrasjonen er fraværende for øyeblikket.

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har skjært opp armene mine med barberblad, hadde ikke

gjort det på lenge nå. Trodde jeg var på vei opp. Skulle jo aldri gjøre det igjen, nå som sommeren nærmer seg og alt. Trodde tingene var i ferd med å ordne seg for meg... og nå sitter jeg her med masse dype sår. Igjen. Blir så sint på meg selv.

Er så skuffa over meg selv...!

Det gjør vondt. Jeg klarer ikke å slutte å grine, alt går bare til helvete. Det føles som at alt går feil vei, ting ordner seg jo aldri. Hater meg selv. Hater at jeg har mista kontrollen helt.

Er så frustrert...

Unnskyld dette her. Jeg måtte bare få det ut... skal aldri gjøre det mer. Stakkars dere

mennesker her inne...

Vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv, er jo helt håpløs...!

*Kid-a*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Hei kjære deg icon_smile.gif

Hadde jeg bare kunne holdt godt rundt deg og klemmet deg....

Du må for all del ikke ynskylde deg for at du skriver ned følelsene dine,det er godt å få dem ut.

Trenger det icon_smile.gif

Så er det mange hær inne som er hær og bryr oss...

Jeg hadde en periode der jeg var veldig nedfor og jeg skrev inn hær fikk masse gode ord og tanker fra mange gode mennesker og det hjalp icon_smile.gif

Er rart selv om vi ikke kjenner verandre så kan vi være en så god støtte alikavel.....

Kan ikke si at jeg forstår hva du går i gjennom har ikke hatt det så tungt som det du beskriver at du har det.

Så jeg sender deg en god varm klem og ommtanke håper det kan være litt til hjelp 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at ting løser seg for deg!

Det er bare å begynne på nytt med blanke ark antar jeg. Det eneste som hjelper er å bite skuffelsen i seg og begynne på nytt.

Det er ikke lett når ting hoper seg opp og man blir sittende der med en følelse av at ALT går galt på en gang!

Få det ut. Det hjelper å sette ord på følelsene sine!

Stoor trøsteklem!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett for andre i et diskusjonsforum å hjelpe deg, anonym.

Kanskje du skulle prøve hjelpetelefonen til Mental Helse? Der finner du noen å snakke med.

Du finner dem her:

http://www.mentalhelse.no/

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei du!

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver her. Forstår deg faktisk. Kjenner akkurat det samme som deg noen ganger. Heldigvis ikke hver dag, men ofte nok. I hvert fall ofte nok til at det blir et problem.

Hvis psykologen din er sykemeldt, kan du jo ringe og få snakke med en annen. Det er i hvert fall viktig at du snakker med noen. Ingen skal sitte med de tankene du har akkurat nå. Og du fortjener det ikke!

Stooore klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste eksamensrådet jeg kan gi deg er i hvertfall å gjøre noe HELT ANNET dagen før eksamen. Prøv å skyve tanken bort og slapp av ordentlig. Jeg vet at det er vanskelig når panikken tar deg! Kino er veldig bra for meg. Et råd som jeg fikk av søsteren min da jeg begynte på universitetet var at om det blir en "sånn" dag hvor du ikke orker noe, så er det mye bedre å ta fri. Man klarer ikke å gjøre noe allikevel. Du går på videregående, siden du skal ha norsk heldags? Da er det vanskeligere å stikke av en dag eller flere, men det går jo an... Kanskje du kan snakke med rådgiver eller helsesøster siden psykologen din ikke er tilgjengelig.

Lykke til!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk for svar, alle sammen. Det går opp og ned for tida... nå har jeg drukket en del øl. Er skikkelig berusa nå. Midt på dagen. Tyder vel bare på at jeg har et problem...

Har ikke kutta meg i dag, skal prøve å ikke gjøre det mer. Blir så sinna på meg selv av det... norsken gikk greit også. Men ikke strålende... jeg er iallfall ferdig med den.

Ja, jeg går på videregående. Har brukt opp studiedager, og har sinnsykt masse fravær. Skulle gjerne tatt meg litt fri, jeg. Men... tror ikke det er så lurt. Har brukt masse tid på å være hos psykologen. Så er det jo enkelte ganger jeg bare ikke klarer å komme meg opp av senga. Jaja...

Huff, jeg føler meg så dum. Sitter her på rommet mitt og drikker. Alene. Hvem andre enn meg er det som kunne funnet på noe sånt???

Håper dere har det bra, iallfall!!!!!

*kid-a*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da få lov til å feire med en øl eller tre når du er ferdig med eksamen icon_smile.gif Klapp deg selv på skuldra fordi du møtte opp og gjorde så godt du kunne, og kos deg med øl'a di!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Du får si som jeg sier : det er godt å sitte hær med bare meg selv for da får jeg no de svarene jeg vill ha....

Er mye ensom siden jeg har flyttet til et nytt sted og min sammboer jobber mye og jeg kjenner ingen.

Jeg har prøvd å se på det posetivt,er ikke lett,men fant da noe icon_smile.gif

Håper du kommer deg opp bakken og at du kan få litt hjelp på veien,trengs ikke mer en en hånd å holde i.

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drikke øl midt på dagen er ikke noe problem, om man ikke gjør det hver dag. Det virker vel som om det er ditt minste problem? Uten å mase eller grave, men har psykologen din og du vurdert noen form for antidepressiva? Kanskje det kunne hjulpet deg.

Livet er som en berg- og dalbane, vet du...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...