Gå til innhold

Stay-ups i senga

Gjest Gjest_Elisabeth_*

Fremhevede innlegg

Gjest A. Caron
Skrevet

Jeg får en skummel følelse av at du tror jeg er bortimot 100 år gammel :fnise: . Det er fremdeles liv i meg, bruker hverken stokk eller rullator, hehe. Kler meg lekkert gjør jeg, også. Det er mye fristende undertøy å ha på seg med utenom "gammeldagse" strømper og strømpeholdere, hvis målet er å forføre. It ain't no cure for love, vet du, og ingen (nesten!)aldersgrenser.

Hehe, 100 år var nå voldsomt, og neida, jeg er av den gamle skole og stiller aldri spørsmålstegn ved en kvinnes alder... :fnise: Jeg tror vel heller vi har litt forskjellig oppfatning av hvilke typer strømper som i årenes løp har vært og er vanlig undertøy.

I dag er det nok (dessverre) stay-ups og strømpebukser som dominerer, og enda verre, de knelange tingestene vi ser reklame for øverst på sida her (grøss...).

Men innimellom finnes det jo noen damer som har fått opp øynene for hva kvinnene hadde under skjørtet for 40-50 år sia, og disse vil ofte ikke ha annet etter å ha prøvd et par ekte FF`s.

Selv har jeg vært så heldig å ha i hus en av disse, og da det neppe kan kalles ubehagelig eller plagsomt for meg heller, er det jo litt gøy å reklamere litt og prøve å la flere få oppleve denne gleden, både kvinner og menn.

Men selvsagt, en god dose fetisjisme må gjerne til for å anstrenge seg litt lenger enn til hyllene hos H%M eller Lindex. De som ikke ser på undertøy som noe annet enn vanlige sokker og underbukser er jo sikkert fornøyd med det... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest underende
Skrevet

Kjøpte faktisk et par av hver. Helt tighte stay-ups med glans å et par strømper med strømpeholder. Likte begge delene så langt.. :sjenert:

Hehe, skal innrømme at jeg satte det litt på spissen, RHT duger også i massevis :ler:

Neida, så lenge det er ordentlige strømper holdt oppe av hofteholder er det lekkert og sexy.

Stay-ups liker jeg rett og slett ikke, både pga den teite silikonkanten, og at de blir direkte kjedelige når de klassiske stroppene ikke er der. Er så utrolig mange detaljer som ligger i ekte nylon som smyger seg lekent og "levende" rundt beina på damen, fra små rynker og bølger her og der alt ettersom hvordan hun beveger seg, til den karakteristiske oppsvingen øverst der stroppene er festet. Og stoffet er glatt og deilig...

Stay-ups derimot, de kan nærmest sammenliknes med å male på seg et par strømper, og er i mine øyne like interessante som et par vanlige sokker :ler:

Skaff deg et par ekte 100% nylonstrømper, en god hofteholder, og du får en helt ny følelse av å være kvinne, med stor K :lur:

Gjest A. Caron
Skrevet
Kjøpte faktisk et par av hver. Helt tighte stay-ups med glans å et par strømper med strømpeholder. Likte begge delene så langt.. :sjenert:

Flott :)

En god begynnelse. Hvis strømpene du kjøpte for hofteholder inneholder lycra eller annet kunststoff som gjør de elastiske, vil du kanskje oppleve at de siger.

Tar du steget og bestiller et par ekte 100% nylons (fra eks. "Stockingshq" eller "Touchable"), og en solid hofteholder med 6 stropper og metallklips, er disse fasongsydd og uten stretch. Dermed siger de ikke, og sitter perfekt på beina såfremt du har valgt riktig størrelse. Dette er veldig enkelt hos bl.a. "Touchable", der er hver størrelse oppgitt i hht høyde. Men er du litt lubben eller har kraftige lår må du gjerne opp en størrelse for at lengden skal bli riktig. Dette fordi ekte nylons "tar" av lengden jo tykkere beina er.

Om du likte å bruke strømper, prøv et par FF (med søm) eller RHT (uten søm). Du vil ikke angre :lur:

Gjest underende
Skrevet

Flott :)

En god begynnelse. Hvis strømpene du kjøpte for hofteholder inneholder lycra eller annet kunststoff som gjør de elastiske, vil du kanskje oppleve at de siger.

Tar du steget og bestiller et par ekte 100% nylons (fra eks. "Stockingshq" eller "Touchable"), og en solid hofteholder med 6 stropper og metallklips, er disse fasongsydd og uten stretch. Dermed siger de ikke, og sitter perfekt på beina såfremt du har valgt riktig størrelse. Dette er veldig enkelt hos bl.a. "Touchable", der er hver størrelse oppgitt i hht høyde. Men er du litt lubben eller har kraftige lår må du gjerne opp en størrelse for at lengden skal bli riktig. Dette fordi ekte nylons "tar" av lengden jo tykkere beina er.

Prøvde hvertfall stay-upsene i går. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt sånne før. Behagelig å ha på synes jeg. Lekre bein får jeg og. Det er noe ikke 100% nylon, men jeg storkoste meg jeg..

Prøver strømpene i kveld. ikke 100% nylon de heller, men det er løsere i sømmene.. Brune er de. Ser klassiske ut. Regner med at min kjære vil sette pris på det når kommer i morgen.. :gjeiper: :sjenert:

Gjest A. Caron
Skrevet
Prøvde hvertfall stay-upsene i går. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt sånne før. Behagelig å ha på synes jeg. Lekre bein får jeg og. Det er noe ikke 100% nylon, men jeg storkoste meg jeg..

Prøver strømpene i kveld. ikke 100% nylon de heller, men det er løsere i sømmene.. Brune er de. Ser klassiske ut. Regner med at min kjære vil sette pris på det når kommer i morgen.. :gjeiper: :sjenert:

Nå, hvordan gikk det, ble det stormende jubel over dine nyinnkjøpte stockings? :)

Gjest Gjest_Svein_*
Skrevet
passer kanskje ikke helt inn i denne tråden, men jeg nevner det her for det.. Har hvertfall med føtter og gjøre. Min ville gjerne at jeg skulle runke han med føttene her om dagene. Hvor vanlig er det?! :)

Han ville at jeg skulle ha på meg stay-ups og. Slike har jeg aldri hatt, men han fant fram brune knestrømper fra skapet mitt. Gjorde det jeg og han kom nesten med en gang.. Noen som har opplevd noe lignende? ... :)

Hei.

Dette med at du bruker stay ups og runker han med det er helt fantastisk!!:);) Det mest opphissende jeg vet om er å kjenne på støper med hendene eller aller helst føle de på kroppen. Prøv også å ta de på endene å beføl han. Da skal du se hva som skjer. hihi

I love stay ups..!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...